pondělí 15. října 2018

INSPIRACE... NAROZENINOVÉ POM POMY

Začít nové album, je jako když píšete novou knihu. Nejtěžší je prý napsat první větu. První věta je v mém případě narozeninová stránka. 

Narozeniny má Šárka v druhé polovině října a jelikož jí bude příští týden už sedm, je vidět, že si udržuji kreativní roční skluz. Vnímám to ale jako výhodu. Nikdy netrpím nedostatkem materiálu ke scrapování. K jakémukoliv ročnímu období :-)

Na tuto stránku jsem hledala správnou kompozici celkem dlouho. Nakonec jsem ji “obšlehla” od jedné šikovné české scrapařky. Schválně, jestli se pozná. Nebo jestli to pozná někdo jiný...? Velmi pěkně umístila několik fotek na jednu stránku a to bylo přesně to, co potřebuji na stránku z narozeninové oslavy. 

Fotek z oslavy jsem měla k dispozici 5 kusů a i za ty jsem velmi vděčná. Díky Juro a Zuzko! :-) A samozřejmě jsou všechny hooodně barevné a je na nich spooooousta věcí. Dělat ale narozeninové fotky v černobílé mi přišlo škoda. Prskavka tolik nezáří a nějak se z toho vytratí ta rozpustilost. Tak jsem je nechala tak, jak jsou.

Barevné schéma je hodně holčičí - růžová a zlatá. A černobílá, ta je taková neutrální a většinou nic nezkazí. 


Sama sobě jsem vyhlásila dlouhodobou challenge - “likvidace” staršího materiálu a materiálu od Crate Paper. Oboje splňuje chipboardový nápis Party, který je z úžasné kolekce Confetti. Z tohoto balíčku jsem použila už téměř vše, třeba na narozeninové stránky předešlého roku. Další chipboardy, srdíčka, jsou opět Crate Paper - kolekce Carousel. Kolekci Carousel mám téměř kompletní, nedokázala jsem odolat. Jeden z černobílých kvítků je výřez, ostatní jsou vystřižené z papíru z této kolekce.


Úplně novou ozdobou, kterou jsem ještě nikdy nepoužila, jsou ty malé chlupaté kuličky, kterým se prý říká pom-pom. Měla jsem za to, že pom-pomy jsou ty střapce co mají předtleskávačky nebo mažoretky, ale píšou to i v popisu výrobku, tak se nehádám :-) Každopádně jsou tyhle prťousci hrozně “jostomijí” a na stránku dětské oslavy jak dělaní. Kuličky mají ani ne centimetr v průměru a jsou docela tvrdé. V albu by se tedy neměly rozplácnout, ale to ukáže čas. Lepila jsem je svým oblíbeným Zig lepidlem a pěkně způsobně drží na místě.


Flitrů se nemůžu nabažit. Ze skvělého kurzu na Kuksu jsem si přivezla 3 plechovky naprosto úžasných mixů od Buttons Galore. V jedné krásné krabičce jsou různé tvary, průhlednosti i velikosti! A skvěle se kombinují i různé mixy mezi sebou. Pokud tedy zatoužíte po flitrech, doporučuji koupit si mix. Dává mnohem větší možnosti použití, protože co si budeme povídat, pytlík jednobarevných flitrů se jen tak nespotřebuje :-) Namixované flitry jsou i ideální do chrastidel - a na to se také chystám. 


Další novou ozdobou je pro mě střapeček - a je to láska na první pohled. Tyto jsou opět Crate Paper, ale vlastně nevidím problém v tom, si něco takového vyrobit. Šestka je také chipboard z kolekce Confetti.

A zlatá washi páska? Ještě nedávno byla k mání a je to přesně takový musthave, co se na mě směje na stole a čeká na svou příležitost.


Narozeniny jsou velká událost a ta si prostě dvoustranu zaslouží. Velká fotka není žádné veledílo, je focená mobilem, ale pro nás má velkou cenu... Ta milá atmosféra holčičí oslavy.....holky se šly po dortu, přípitku a dárkách hihňat do dětského pokoje a my seděli s pohárem dobře chlazené rulandy... idylka:)


Jo a fotku jsem aspoň trochu nazdobila girlandou. Zase praporky Crate Paper, zlaté a průhledné flitry a sem tam pom-pom :)


A takto vypadají vedle sebe.....


Těším se na příště!

6 komentářů:

  1. Ani, to je nádhera! 😍😍😍 Šťastné dítě, povedená oslava, fantastická stránka v dokonalých barvách a k tomu tvé povídání! 😘 Pompomy mě lákají už hezkou chvíli, ale zatím jsem nenašla příležitost, tak ukládám do paměti 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani mockrát děkuju :) Uz jsem se zmiňovala o tričku s vtipnýma bambulkama, které jsem Šárce koupila naprosto záměrně a těším se az bambulky odstřihnu a použiju na stránku;)

      Vymazat
  2. Ani to je paradicka, to musela být krasna girly party, jjj moc se mi líbí kompozice, vlaječky, pompomky s flitriky... to vše k narozeninám patří. Perfektni

    OdpovědětVymazat
  3. Anička krásna narodeninová stránka,super zladena a tie pompomy pecka 😍👍

    OdpovědětVymazat