středa 10. října 2018

INŠPIRÁCIA... PRIANIA K NARODENIU DIEŤATKA

Ako som písala v mojom poslednom článku, kraft papier patrí k mojim obľúbeným papierom pri scrapovaní. V dnešnom článku by som vám rada ukázala, že sa krásne hodí nielen k bielej farbe, ale aj k farebným papierom:


S kraft papierom som skombinovala sadu jednofarebných papierov Sweet Baby Girl a vytvorila som prianie k narodeniu dievčatka. Na základ priania som nalepila kraftový papier a na neho ružový papier zo sady tak, aby bolo vidno okraje základu aj okraj kraft papiera. Z kraft papiera som si pomocou Big Shotu a vyrezávacej šablóny vyrezala srdce, ktoré som nalepila na prianie. Pečiatku s nápisom "Gratulujeme" som naembossovala zlatým práškom na pergamenový papier, doplnila som ho nálepkou zo sady Sweet Baby Girl. Nad nápis na srdce som nalepila ešte kvet a vtáčika s hniezdom. Potom som na prianie pridala malé enamelové srdiečka od Doodlebug z kolekcie Fairy Tales:


Nakoniec som ešte pridala moje obľúbené biele tekuté enamelové bodky:


Spravila som k nemu ešte druhé prianie, ale kraft papier som vymenila za hnedý papier z kolekcie Sweet Baby Girl:


Použila som rovnaké ozdoby, aj dizajn priania, iba nálepku som vymenila za roztomilé sloníky:


A tu sú obe priania pekne spolu:


Prajem krásny deň!

Žádné komentáře:

Okomentovat