pátek 5. října 2018

INSPIRACE... DÁRKOVÝ SET KE KULATINÁM

Musím přiznat, že u přání pro oslavence k narozeninám končícími -SÁT jde většinou extravagance a horké scrapbookové trendy stranou. Tradičně končím u kytičkové klasiky. Stejně to mám se svatebními blahopřáními. Žádná svatba mě tuto sezónu nečeká, ale nedávno proběhly velké kulatiny. Takže kytičky a mixed media se opět dostaly ke slovu.


Základ přání je z archu našepsovaného plátna (prodává se v blocích). Má hezkou strukturu, a navíc odpadá nepopulární práce s nanášením a sušením gessa. Pokračovala jsem klasikou: zlatá pasta nanesená přes šablonu a barvení spreji.



Ke svatbě samozřejmě záložku nevyužijeme, ale vellumovou obálku na peněžní dárek k oběma příležitostem zajisté ano.


Ano, já vím, že prošití bílou nití by bylo elegantnější, ale hodně po půlnoci už jsem startovat šicí stroj nechtěla. (Na druhý den už přání muselo po nafocení bezpodmínečně do schránky). Také neviditelné lepidlo na vellum jsem v e-shopu promeškala, takže obálka je slepená dohromady tenkou oboustrannou páskou. Doufám, že mi, ženy, tento detail odpustíte :-)


Nakonec celá sada pěkně pohromadě:


Krásný den!

Žádné komentáře:

Okomentovat