pondělí 28. října 2019

INSPIRACE... CAKE ALBUM

Krásný sváteční den všem. Dnešní republikové narozeniny oslavíme dortem. A papírovým samozřejmě. Akorát to bude trochu dietní, bude ho jenom jeden kousek. Tento vtipný nápad na dortové album jsem si vypůjčila od Bey Valint, která ke krásnému článku s pracovním postupem ještě přidala soubory pro plotr zdarma.
Album bylo narozeninový dárek pro Šárčinu kamarádku k 9. tým narozeninám a měla jsem na něj kriticky málo času. Zdobení je tedy trochu chudší, ale i tak udělalo album velkou radost.


Dortové album má dvě varianty: s kroužky a bez kroužků. V průchodkovém opojení jsem zvolila variantu s knihařskými kroužky. Bohužel jsem nikde nesehnala kroužky barevné, ale myslím, že i ty klasické nerezové jsou fajn.


Na vnější obal i vkládané stránky jsem použila pestré papíry od Paige Evans - Pink Paislee z kolekce Oh my heart. Řazení stránek bylo o to jednoduší, papíry se k sobě hodily všechny a vždy.
Šárka měla pro kamarádku připravenou papírovou princeznu s přáním "pod sukní", tak jsem ji tam nalepily. A srdíček není nikdy dost.


Z kolekce Oh my heart mám pouze papíry, žádné ozdoby, tak jsem si vypomáhala ze zásob, třeba puffy samolepkou z kolekce Cute Girl od Crate Paper.


Řešení, kde není vidět vzorovaný papír a fotografie zabírá celou stránku se mi líbila tolik, že jsem ji použila hned dvakrátTransparentní samolepky jsou pak to pravé na zdobení.  Zde konkrétně jsou z aršíku Simple Stories, kolekce I am.


Jednotlivé stránky jsou vymyšlené jako dvojité, ohnuté a slepené. Což je skvělé jednak v tom, že je stránka dostatečně pevná a druhak toho můžete hodně schovat a nemusíte řešit, zda se to objeví na druhé straně papíru. Slepení stránek tedy až úplně na konec. Pokud by jste chtěly cokoliv prošít a přišít, jako třeba já korálky, s klidem můžete.


Při pohledu na fotku našeho malého karnevalu si znova uvědomuji, kolik fotek nemám vyvolaných a kolik příběhů nemám zaznamenaných. Jak jsem na horách za večer spíchla dva kostýmy králíků z deky za 120Kč....si radši napíšu sem a tak na to nezapomenu:).  Heslo "have fun" je obtažené permanentní fixou a pomocí Anita's 3D Clear Gloss vyzdvižené do prostoru a do lesku. Tedy uznávám, je to trochu přetažené.


Na výrazně pestré stránky jsem přidala jen puffy samolepky, které mluví za vše:).


A k této fotce bych určitě vybrala skvělé ozdoby právě z papíru 07 - Oh my heart. Akorát jsem ho neměla, tak tam nic není:).


Před poslední fotku jsem vložila průhlednou stránku z acetátové folie a lakovým fixem nakreslila vločky.


Deváté narozeniny, devět fotek. Do jednoho dortového kousku tak akorát.

Z druhé varianty - bez kroužků - vytvořila Bea Valint kousků dvanáct. Každý kousek jiná barva a dohromady úžasný duhový dort. Žasnout můžete zde.

Těším se na příště!



5 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, no tak dortík nemá chybu 😊 To je úžasnost a krásné zpracování ve tvém podání, Aničko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baruš moc díky! On je ve skutečnosti dost malinký...takový jednohubka. vnitřní stránky jsou cca 7x7 cm:).

      Vymazat