úterý 8. října 2019

PROJECT LIFE S IVKOU... POTULKY PRAHOU

Ahojte, po dlhej dobe som tu konečne aj s PL príspevkom. To sa mi v poslednej dobe nejak extra nedarí tvoriť. Radšej dávam prednosť veľkým stránkam pred tými PL, ale už mi to postupne začalo chýbať, fotky a zážitky sa hromadia tak som pár PL stránok zlepila.


Ako ste si už určite z názvu všimli budú to stránky z našich júnových potuliek po Prahe. Do Prahy sa vždy rada vraciam, sme tam síce niekoľko krát do roka, ale vždy tam je niečo, čo stojí za to. V tomto prípade sme išli kvôli koncertu Kiss (aj keď ja som priamo na koncerte nebola, tento krát si to užilo pánske osadenstvo bez nás).


Ostatné dni sme ostali už len vo dvojici a tie boli v mojej réžii :-) čiže sa objavovalo, jedlo, nakupovalo a užívalo ako pravý turisti. Prvú stránku som ladila s mojim žltým tričkom :-) takže je v kombinácii bielo - žltej. Zvolila som skôr jemnejšie žlté odtiene. Vytiahla som moju krabicu s nasyslenými PL kartičkami a tie ktoré sa mi hodili som použila.


O nejakom extra zdobení sa v prípade PL veľmi baviť nemusíme. Väčšinou používam malé samolepiace abecedy, sem tam nejaký väčší nápis a rôzne ozdoby, ktoré sa mi hodia: či už nejaká transparentná samolepka, drevený výsek, puffy samolepka a pod.


Prvá stránka bola na svete. Druhá-protiľahlá je tiež s akcentami žltej aj keď tu som sa snažila použivať viac neutrálnych odtieňov do šeda, predsa len na tej prvej je tej žltej až až.
Inak boli ste už v múzeu ilúzii?  My sme tam boli prvý krát a bolo to zaujímavé. A ako bonus sme si pekne s výhľadom a bez tlačiacich sa turistov pozreli Orloj. Keďže múzeum sa nachádza presne oproti.


Tu je zopár detailnejších záberov na jednotlivé kartičky.





A máme tu v poradí tretiu stránku. Pred touto (zatiaľ poslednou) návštevou Prahy sme si povedali, že pri každej návšteve sa musíme ísť pozrieť niekam kde sme ešte neboli. (Aby to nebolo stále o tom istom) Myslím si, že v Prahe je toho naozaj na objavovanie dosť. My sme pre tento krát zvolili Vyšehrad. A spravili sme dobre.


Pekný kostol, krásne výhľady, málo turistov = ideálne miesto. Pri tejto stránke som sa nechala opäť viesť fotkami resp. tričkom, ktoré som mala na sebe. Ale je to v podstate jednoduchá, neutrálna stránka hlavne o fotkách. O tých to má byť predovšetkým nie??



Ale nejakú malú ozdobu som použila sem-tam aj na tejto sránke Vystačila som si s transparentnými samolepkami a drevenými výsekmi.


Opäť pár detailných náhľadov:



Ďakujem za Váš čas. Snáď sa Vám budú stránky páčiť. A keď máte nejaký tip čo stojí za to v Prahe vidieť, sem s ním. Radi objavíme a spoznáme zase niečo nové.

Majte krásny deň.


1 komentář:

  1. Ivi, parádní! Já mám to PLko tak ráda, když je hezky sladěné... a ty to máš super skvěle sladěné 😁❤

    OdpovědětVymazat