pondělí 21. října 2019

INŠPIRÁCIA... PINKFRESH STUDIO

Pinkfresh Studio - kto by ich kolekcie nemiloval?? Myslím, že u väčšiny scrapbookových žien to inak ani nejde. Ja ako som už viac krát spomenula patrím medzi tie, ktoré majú túto značku na popredných priečkach v obľúbenosti. A o tom svedčí aj dnešný príspevok. Nakoniec poďte sa pozrieť čo sa mi podarilo vytvoriť


Prvá stránka je z kolekcie Simple and Sweet. A je to jedna z tých stránok, kde platí: za málo peňazí veľa muziky. Nie je ničím extra komplikovaná, vystačila som si s papiermi a sem tam s nejakou samolepkou.



S papierov som si vystrihla rôzne veľké a dlhé "trojuholníky" ktoré som rozložila do pomyselného kruhu. Vôbec to nemusí byť pravidelné práve tá ležérnosť tomu dáva ten pravý šmrnc.  Tie som na preskáčku prešila na stroji.


Z ďalšieho papiera som si vystrihla motívy kvetov a citrónov a tie som rozložila okolo fotiek. Doplnila som hlavný nadpis, puffy samolepky, čierne frkance a stránka bola hotová.
Ako vravím, nič komplikované čo by bolo potrebné extra popisovať. A výsledok vyzerá takto.


Druhá stránka je z kolekcie Joyful day a tá je trošku pracnejšia. Aj keď máte vyrezávacie raznice tak to idem celkom rýchlo. Treba si tú prácu zjednodušiť predsa :-)


Základom sú vyrezané/vystrihnuté srdiečka. Ja som zvolila rôzne veľkosti, ktoré som skombinovala.Tie som potom po obvode obtiahla tenkou čiernou fixkou.


Biely podklad som si farebne prispôsobila k použitým farbám na papieroch. To sa snažím skoro vždy. Mám pocit, že tá stránka je potom ešte viac zladená. A baví ma sledovať čo z toho nakoniec vyjde, či sa aspoň trochu priblížim.


Srdiečka som nepravidelne umiestnila do stredu medzi fotky, doplnila som hlavný nadpis pár odtlačkov pečiatok a bolo hotovo. Môže byť??


A ako ste na tom vy s kolekciami od Pinkresh Studio? Páčia sa Vám a používate ich radi? Ďakujem za zhliadnutie a príp. komentár. Budem sa tešiť zase na budúce.





5 komentářů:

  1. Ivi, mně se tvé tvoření líbí pořád víc a víc.. skvěle kombinuješ s máš to perfektně sladěné. A to tvé čarování s barvičkami - krása!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru diiiki moc. Ty si zlata 😊 no snažím sa vymyslieť vždy niečo iné aj keď vo finále mam pocit ze to je stále dokola to isté, ale som rada ze sa to ešte líbi 😊

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat