středa 27. listopadu 2019

INSPIRACE... SNĚHULÁCI

Přípravy na Vánoce už dostihly i mě. Sice mě v listopadu vánoční kolekce v obchodech dohánějí k šílenství, ale příprava vánočních přání vyžaduje čas. Od listopadu proto tvořím ve vánočním duchu, abych vše stihla - přání pro mě, pro rodinu, pro známé i zákazníky... Před Štědrým dnem jsem tak ve stavu naprostého vyčerpání a hlavně nechuti tvořit vánoční přání :-)
Když jsem narazila na sadu vyřezávacích šablon MFT "Scenic Snow Globe", zamilovala jsem se. V hlavě se mi začaly rodit nápady na přání a jedno jsem pro vás natočila. Pojďte se inspirovat!


Na konci videa uvidíte další dva nápady na přání :-)



Krásný den všem!!!




* * * POUŽITÝ MATERIÁL * * * (prettypapers.cz)

PAPÍRY:
-- bílý papír SWEET DIXIE
-- modrý papír BAZZILL
-- zelený papír BAZZILL
-- černý papír BAZZILL
-- červený papír SWEET DIXIE


RAZÍTKA A ŠABLONY:
-- nápisové razítko KETA
-- vyřezávací šablony MFT Scenic Snow Globe
-- vyřezávací šablony vloček MFT, Rayher, Lawn Fawn a další
-- vyřezávací šablony k razítkům MFT Oh Christmas Tree


OSTATNÍ POMŮCKY: 
-- bílé a černé gelové pero
-- pěnová lepicí kolečka 
-- pěnové lepicí proužky 
-- stříbrné glitrové hvězdičky









4 komentáře: