pondělí 11. listopadu 2019

INŠPIRÁCIA... PRVÉ VIANOČNÉ

V octóbri už som mala za sebou tri sady vianočných prianí. Nemôžem si pomôcť, ale vianočné priania robím veľmi rada a tak na nich začínam pracovať už na jeseň. Dnes by som Vám rada predstavila prvú sadu vyrobenú z kolekcie Scandinavian Winter od Studio Light.


Ako som už spomínala v minulosti, tieto sady od Studio Light sú perfektné. V jednej sade sú podkladové papiere a ozdoby na 12 prianí a takisto aj obrázky, ako by prianie malo vyzerať. Ja si ich však rada robím podľa seba. Tento rok som skúsila obrázky skombinovať s mojim obľúbeným kraft papierom a s výsledkom som spokojná. 

Na každé prianie som použila základ z kraft papiera, obrázok a ozdoby zo sady, hnedo-bielu šnúrku a pečiatku naembossovanú bielou farbou na hnedý papier ako venovanie. (Anglické nápisy zo stavebníc na vianočné priania nepoužívam, tie vždy vyhodím a nahradím ich pekným slovenským venovaním Veselé Vianoce). Všetky ozdoby som lepila 3D samolepkami, takže vystupujú do priestoru. Priania sú trochu jednoduchšie ako keby som použila komplet zdobenie a podklady zo sady, ale páčia sa mi. Vyšlo mi ich 12, a takto vyzerajú.













Zo sady mi ostalo dosť veľa ozdôbok a všetky podkladové papiere. Tak som ich využila a spravila ešte 4 priania. Základom sú podkladové papiere, na hlavnú ozdobu som cez šablónu vyrezala hviezdu z kraft papiera a na ňu som dala vyrezanú hviezdu zo sady - na každej strane je malý obrázok, ako má vyzerať prianie z ozdôb, a z týchto obrázkov som tie vrchné hviezdy vyrezala. Opäť som použila množstvo 3D samolepiek a dozdobila som ich malými obrázkami.





Takže z jednej sady mi vyšlo 16 prianí :) A keďže všetky ozdoby som mala na jednom mieste a nemusela hľadať a prácne kombinovať, ich výroba mi zabrala minimum času :).

Prajem krásny deň!



2 komentáře:

  1. Danielko, ty jsi kraftová královna. Úžasnou sadu jsi vytvořila! A ty hvezdičkové se mi snad líbí ještě o chlup víc 😍

    OdpovědětVymazat
  2. ďakujem krásne, ten kraft papier je proste moja srdcovka :)

    OdpovědětVymazat