pátek 22. listopadu 2019

INŠPIRÁCIA...VESELÉ VIANOČNÉ

Dnes by som vám rada predstavila ďalšiu sadu mojich vianočných pohľadníc, ktoré som spravila zo sady Holly Jolly od Simple Stories.


Túto kolekciu som spravila z papierových výrezov Holly Jolly od Simple Stories a prevažne bieleho papiera. Z bieleho papiera som si vyrezala štvorec o 1 cm menší, ako je základ pohľadnice. Cez Big Shot som si do stredu papiera vyrezala kruh a potom som na neho naembossovala motív padajúceho snehu. Stred s vyrezaným kruhom som podlepila vzorovaným alebo jednofarebným papierom (podľa toho, aký sa mi hodil k výrezom, ktoré som chcela na pohľadnicu použiť). Na papier som napečiatkovala nápis Veselé Vianoce. Všetko som na seba navrstvila a potom som priania ozdobila výrezmi Holly Jolly podlepenými 3D štvorčekmi, ku ktorý som pridala pár malých výrezov z lepenky a ľanovú šnúrku. Nakoniec som čiernou fixkou po okrajoch nakreslila falošné šitie. Keďže je to jedna séria, robila som ich takmer rovnako.






Sú milé, veselé, pripravené na vianočné trhy :)

Prajem krásny deň!


2 komentáře: