pátek 15. listopadu 2019

INSPIRACE... VÁNOCE A ŠABLONY

Dnes pro vás mám takový můj domácí nápad. Prohrabala jsem doma vyřezávací šablony a udělala si z nich takovou vlastní :-) Špatně se to vysvětluje, ale ve videu uvidíte... Chtěla jsem si trochu pohrát si Distress Oxide inkousty a pozaďovými razítky. No a v neposlední řadě s vyřezávacími šablonami. Z výsledku jsem nadšená! Přání mi připadají něžná a přesto efektní. No nebudu se rozkecávat, stejně vše nejlépe uvidíte a pochopíte z videa. Tentokrát mám pro vás hned 4 přání :-)


Tak jdeme na to. Kafe do ruky a začínáme ...


Krásný víkend!


* * * POUŽITÝ MATERIÁL * * * (prettypapers.cz)

PAPÍRY:
-- bílý papír SWEET DIXIE

RAZÍTKA A INKOUSTY:
-- Distress Oxide inkousty
-- embossovací inkoust VERSAMARK
-- pozaďové razítko MFT Diagonal Stripes
-- pozaďové razítko HERO ARTS
-- pozaďové razítko SIMON SAYS STAMP

VYŘEZÁVACÍ ŠABLONY:
základní tvary najdete zde
-- vyřezávací šablony kruh SIZZIX
-- vyřezávací šablony kruh se šitím SWEET DIXIE
-- vyřezávací šablony čtverec SIZZIX
-- vyřezávací šablony obdélník SIZZIX
-- vyřezávací šablony SPELLBINDERS
-- vyřezávací šablona vločka RAYHER
-- vyřezávací šablony MAMA ELEPHANT a MEMORY BOX

POMŮCKY A OZDOBY:
-- samolepicí kamínky
-- stříbrné glitrové hvězdičky



8 komentářů: