středa 18. prosince 2019

INŠPIRÁCIA... ADVENT PODĽA DANIELY

Vianočné tvorenie mám veľmi rada. Už roky ma baví vymýšľať a vyrábať vianočné priania a každý rok ich robím naozaj veľa. Ponúkam ich v mojom obchodíku cez web a chodím s nimi na vianočné trhy. Tak to bolo aj tento rok.


V predchádzajúcich článkoch som vám predstavila dve sady - priania z kraft papiera a obrázkov Scandinavian Winter od Studio Light, a priania na bielom papieri s výrezmi Holly Jolly od Simple Stories. Pri ďalších prianiach, ktoré som tento rok spravila, som siahla po podobných materiáloch - kraft papier, biely papier, papierové výrezy, materiál od Studio Light (prevažne mi zostal z minulých rokov), šnúrky, lepenkové výrezy, tekuté enamelky, malé rolničky...

Pri prianiach s obrázkami som siahla po sadách od Studio Light, kde mám veľmi rada predovšetkým sady s motívom zvierat. Na prianiach sa ocitli líšky, srnky, veveričky, psíci, a dokonca aj vlk. Ale využila som aj motívy bez zvierat.






Doplnila som ich už len vianočným textom v slovenčine - pečiatkou, malými výrezmi, šnúrkami a enamelovými bodkami. Je pravda, že som pri nich spotrebovala niekoľko hárkov 3D štvorčekov, ale výsledok bol fajn.

Kraftové priania, ako už asi viete, sú mojou srdcovkou. Tento rok som spravila pár jednoduchých prianí s výrezmi zo sady All About Christmas od Wycinanka, ktorá ma oslovila svojimi motívmi a ich jemnosťou. Nepotrebovali už veľa pridávať.



Na kraftových prianiach som tento rok dosť používala biele hviezy vyrezané na Big Shote, dozdobené výrezmi - lepenkovými alebo papierovými, šnúrkami, bielymi tekutými enamelkami a razítkom naembossovaným bielou farbou:





Tento motív som si potom skúsila aj na vzorovanom papieri - Cozy Christmas / Christmas Countdown od My Mind´s Eye.



Skúsila som tu použiť aj novú šablónu rukavičky, ale samozrejme som neodolala, a spravila som s ňou aj kraftové priania.



A aj keď som tento rok spravila vyše 120 prianí, každé bolo trošku iné, a všetky ma bavili :) Pobalila som ich do krabice, pridala som k nim priania z minulého roka a vybrala som sa s nimi na vianočné trhy.

Živé predaje, trhy, mám veľmi rada. Rada sa rozprávam so zákazníkmi, a rada vidím, ako na moju prácu reagujú. Na vianočné trhy nosím hlavne priania, receptáre (u nás obľúbený vianočný darček), zápisníky a občas pribalím aj pár albumov. Začala som menšími trhmi - Malý vianočný trh v Horárni v Horskom parku v Bratislave, ktorý bol aj podľa názvu fakt maličký, ale s úžasnou atmosférou v lesnej škole pri piecke :). Ďalší týždeň nasledoval Burzoblšák, kam chodievam občas aj cez iné mesiace. Okrem hand made vecí tu nájdete všetko možné, je to typický blší trh. Koná sa v telocvični na jednej bratislavskej škole, stolíky sú tu menšie, ale atmosféra veľmi príjemná. Takto som sa na jednom malom stolíku rozložila ja:



Na stole mám vyložených pár receptárov a zápisníkov, a pár prianí. Ostatné priania mám potom postavené v krabiciach, kde si ich môžu ľudia popozerať a vybrať si z nich. Na priania už nejaký čas nepoužívam celofánové sáčky - snažím sa minimalizovať plastový odpad. A musím povedať, že ľudia sa správajú milo, priania si pozerajú opatrne, bez poškodenia. Takže som zistila, že sú vlastne zbytočné. Keď si vyberú, zabalím ich s obálkami do papierového sáčku.

Posledný vianočný trh som absolvovala minulý víkend, a ten bol veľký. V Incheba Expo Aréne v Bratislave  (je to najväčšie výstavisko na Slovensku) sa každý rok počas decembra konajú vianočné trhy, a každý víkend je jeden pavilón vyčlenený pre hand made autorov. Bola som tam už tretí rok, celý víkend. Bolo to náročné, ale skvelé. Veľmi milí ľudia, niektorí sa len pristavili a porozprávali, ale veľa ich nakúpilo. Môj stôl bol o dosť väčší, takže som mohla vyložiť viac vecí.







Posledná fotka je záber z mojej uličky, takýchto uličiek tam bolo asi šesť, kde sa mohli ľudia prechádzať, obzerať, vyberať. No a vďaka tomuto trhu si môžem už do konca decembra užiť voľno a vianočnú atmosféru, pracovať opäť začnem po Novom roku :).

Na záver mi teda dovoľte zapriať vám šťastné a veselé Vianoce, plné pohody, spokojnosti a krásnych chvíľ s vašimi blízkymi :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat