pondělí 9. prosince 2019

INŠPIRÁCIA... EAT - SLEEP - PLAY - REPEAT


Ahoj, dneska som tu s novou inšpiráciou na stránku. A kto má radšej chlapčenské motívy tak ten si príde na svoje. Pre mňa sú tieto stránky vždy väčšou výzvou ako tie dievčenské.  Neviem čím to je, ale predsa len tie kvetinky, srdiečka a pod. sa lepia nejak ľahšie. 


Pred nejakým časom ma v e-shope zaujala kolekcia papierov Imagine that od Echo Park, ktorá je plná chlapčenských motívov. Nechýbajú v nej autíčka, super hrdinovia, dinosaury atď. Konečne prišiel čas ju použiť.


Vybrala som si papiere v modrých odtieňoch a z tých som si nastrihala rôzne veľké nepravidelné pruhy, ktoré som umiestnila naokolo fotky - tú som zvolila v mojom obľúbenom kruhovom tvare.


Vytiahla som šijací stroj a jednotlivé pruhy som prešila, niektoré cik-cak, niektoré rovno.A začala som zdobiť. Pridala som výsek autíčka, vystrihla som si z jedného vzorovaného papiera komiksové bubliny a pridala som ešte pár drevených chipboardov. Hlavný nápis som vyskladala z rôznych puffy písmenok.


Na záver som  pridala pár hviezdičiek a čiernych prskancov. A aby nebolo tej modrej málo tak som celú stránku podlepila modrým papierom a naokolo ju obšila na stroji. A ďalšia chlapčenská stránka mohla putovať do albumu. Čo na ňu poviete? Ďakujem za vaše reakcie.

Budem sa tešiť zase na budúce.



2 komentáře:

  1. Ivi, skvělá stránka! Děkuji za tip na kolekci. Já taky nějak pořád raději dělám ty holčičí růžové něžnosti, ale nedá se. Je na čase rozjet i ryze chlapskou tvorbu 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diki Baru som rada ze som ti dala tip 😉 na kolekciu je celkom vydarená. Tak som zvedavá co hezkeho sa ti podarí vytvoriť. Určite sa pochval 😍

      Vymazat