pátek 20. prosince 2019

INŠPIRÁCIA... ADVENT PODĽA IVKY

Adventný čas sa nám pomaly chýli ku koncu a ja už klasicky nestíham tak ako by som si predstavovala. Ale hlavné je sa z toho nezblázniť že?! Každý rok si vravím, že začnem s prípravami v dostatočnom predstihu, aby som si mohla tú predvianočnú atmosféru užiť v kľude, bez stresu a naháňania. A opäť sa mi túto predstavu nepodarilo úplne splniť, ale čas na vianočné tvorenie som si predsa len našla. Ako väčšina aj ja som začala  už v novembri s vianočnými prianiami.


Tie vyrábam každý rok a snažím sa o to aby boli vždy trochu iné. A vôbec si to teda nezľachčujem, ale ako môžete vidieť moje najobľúbenejšie sú aj tak tie s kruhovým výrezom. Samozrejme bez červeno-zelenej by to neboli tie pravé Vianoce.


Na výrobu prianí som použila rôzne kolekcie papierov. A bez čoho si už neviem predstaviť žiadne prianie sú vyrezávacie šablóny. Stačí použiť nejaký ten výsek v kombinácii so vzorovaným papierom a prianie je na svete.


A tu je väčšia časť mojich tohtoročných výtvorov.


Ako ďalšie som sa pustila do výroby darčekových obálok. Bola to moja premiéra, tie som doteraz ešte nikdy nerobila. A z výsledkom som spokojná. Nie je to nič zložité, vystačíte si s jedným podkladovým papierom, stužkou a pár ozdobami. Čo na ne hovoríte?


Čo si neodpustím každý rok je výroba adventného venca/svietnika. A nebolo tomu inak ani teraz. Mením rozloženie aj farebné prevedenie. Napr. minulý rok som mala svietnik ladený do medených odtieňov a bol v tvare kruhu. Tento rok to vyhrala ružová farba a drevený podnos. Ste zvedaví na výsledok? Tak tu je.


Moje vianočné tvorenie som zatiaľ ukončila výrobou ozdôb na stromček. Po reklamácii od priateľa, že po minulé roky som vyrábala aj ozdoby na stromček  som sa nechala vyprovokovať :-) a niečo som nakoniec vyrobila.


Už dávnejšie som videla na Pintereste návod na anjelikov vyrobených z drevených "lekárskych" paličiek. Tie som mala doma už dlhšie tak mi nič nebránilo pustiť sa do práce. Ako prvé som si paličky natrela bielou akrylovou farbou a po vyschnutí som ich zlepila pomocou tavnej pištole. Potom som prilepila drevenú guličku, ktorá tvorí hlavu. Zobrala som farby a namaľovala oči, ústa, prilepila krídla vystrihnuté z filcu. Doladila pár detailov a anjelikovia môžu letieť na stromček.


Tak a sme na konci. Týmto ale rozhodne moje vianočné tvorenie ani zďaleka nekončí. Čaká na mňa to najnáročnejšie a to December Daily album na ktorom som síce zatiaľ absolútne nič nezačala, ale verím, že počas vianočného voľna sa mi na ňom podarí zapracovať, ale to už zase nabudúce.

Ďakujem za váš čas a želám vám aby ste strávili krásne a hlavne pokojné sviatky s vašimi najbližšími.



Žádné komentáře:

Okomentovat