středa 24. března 2021

INŠPIRÁCIA... POHĽADNICE IHS

Pred časom ma oslovila jedna známa s prosbou, či by som jej nevytvorila prianie k prvému svätému prijímaniu. Priznám sa, že to bola pre mňa tak trochu výzva, a vlastne som zistila, že táto téma v mojej tvorbe chýba. Ale súhlasila som a doma som jej prianie spravila. Bola spokojná, a ja som ho ani nestihla odfotiť. Tak som spravila ešte ďalšie dve a tie by som vám dnes rada ukázala.


Celú pohľadnicu som spravila z bieleho perleťového papiera, čo jej dodalo elegantný a slávnostný nádych. Základom je štvorec, na ktorý som navrstvila 3D páskou druhý štvorec ozdobený úzkou čipkou. Do stredu som 3D štvorčekmi nalepila prešívaný kruh vyrezaný na Big Shote a na neho som nalepila lepenkový výrez hostie. Na ozdobenie som použila novú šablónku Spring Spring od Lawn Fawn. Zo svetlého zeleného papiera som si vyrezala halúzky, z bieleho perleťového kvietky a zo svetlého žltého papiera stredy kvietkov. Nalepila som ich okolo kruhu do tvaru venčeka. Kruh a jeho okolie som jemne dozdobila kvapkami Glossy Accent.


Nakoniec som pridala už len malú mašličku z prírodnej šnúrky.


Druhé prianie je veľmi podobné, ale namiesto kruhu som do stredu použila srdce, ktoré som halúzkami a inými lístkami ozdobila len z ľavej strany.



Priania sú elegantné, sviatočné, myslím, že na takúto príležitosť vhodné. A do stredu sa dá nalepiť v podstate akýkoľvek výrez, takže si myslím, že by pekne vyzerali aj ako svadobné priania.

Prajem krásny deň!


Žádné komentáře:

Okomentovat