pátek 19. března 2021

INSPIRACE... DAYS OF SPLENDOR

Konečně! Konečně jsem si střihla do krásné kolekce od Pink Fresh Studio - Days of Splendor. Mám ji doma téměř "v plné palbě" včetně mašliček, výřezů a puffy samolepek. Líbila se mi na první pohled pro své zemité barvy, které mám moc ráda a které máme na většině oblečení. První stránka je maximální lift, určitě ji poznáváte a máte ji na své nástěnce. 


Bílé výřezy listů z plotru uklidňují ten barevný zmatek . Použila jsem Leaf Cluster 2 od Justnick. Ráda těch pár korun pošlu tvůrcům výřezu a odměnou je mi skvělý soubor přímo do plotru, se kterým si můžu dělat co chci


Použila jsem obě větvičky, jedna je menší a druhá větší, u té větší je pár bočních lístků zakryto. Bílé výřezy jsou absolutně správné řešení, jak použít barevný podkladový papír a nemít stránku přehlcenou. Puffy foťáček bych brala tak ještě třikrát a věděla kam s ním. 


Skvělé jsou výřezy listů a květů v samostatném balíčku. Těch není nikdy dost. Obzvlášť se mi líbí ty bez bílého okraje, stačilo je zvednout pomocí 3D čtverečků a mám pocit, že se na stránce vznáší. Mám tentokrát opravdu velkou radost z toho, jak barevně koresponduje fotka s materiálem. Černobílé fotky jsou krásné, ale musí to být opravdu fotka pěkná a lepší je větší detail. To se mi povede zřídka a i tak mám pocit, že barva na fotce nese důležitou informaci:).


Takže se mi skvěle hodily i tmavě modré detaily z kolekce. Není jich tam mnoho, ale byla to přesně ta barva, která stránce dodala kontrast. Papírová i puffy knížka se mi hodily i tématicky. Děti šly se třídou do knihovny. Kéž by zase mohly!

Výřezy, papíry i všechny ozdoby se mi stále válí na parapetě u okna a čekají na další stránku. A když koukám z okna a telefonuju, tak je skládám na další zvolený papír:). Ať žije multitasking!

A ještě ten vzorový lift:)



Přeji pevné zdraví a těším se na příště!






Žádné komentáře:

Okomentovat