pondělí 29. března 2021

INŠPIRÁCIA... JESENNÉ STRÁNKY

Ahojte, som tu opäť s novou inšpiráciou na stránky. Neviem čím to je, ale poslednou dobou ma nejak chytil jesenný ošiaľ. Okrem jedného rozrobeného albumu (ktorý vám snáď čoskoro tiež ukážem) som tvorila len jesenné projekty. Asi to bude tým množstvom nespracovaných fotiek práve z tohto obdobia.  Tak ideme na to, poďte sa pozrieť čo som vytvorila.


Veľký nápis a šitie to som dlho nerobila, bolo to potrebné napraviť. Ako prvé som si na biely papier pripravila "šablónu" s nápisom Fall. Jednotlivé písmenká som si následne vystrihla z farebných papierov a po obvode ručne obšila.


To isté som spravila aj s listami - vyšité žilky dávajú listom 3D efekt. Na prvú stránku som použila kolekciu Days of Splendor od Pink Fresh Studio. Ako som už spomínala minule v tejto kolekcii sa mi páčia tie farby a Ginko listy, ale vydarená je celá. Určite to s ňou nie je posledná stránka.


Konečne mám zase iný podklad ako čisto biely :-)  aj keď je to len jemný vzor na papiery, ale práve takéto mám rada. Priznám, sa, že som to ešte skúšala na farebný podklad, ale nebolo to ono.


A tu je už výsledná stránka doplnená ešte o pár výsekov z kolekcie, prskance a farebné fľaky nemôžu chýbať - bez nich by to nebolo kompletné. Mám ich až na pár výnimiek na každej stránke.


Jesenný ošiaľ pokračuje aj na druhej stránke, kde som tiež vyšívala. Najprv som si pomocou skalpela vyrezala v strede okienko/rámik, ktorý som podlepila farebným papierom. Do rámika som vložila fotky a začala som zdobiť.


Niektoré vystrihnuté motívy sú z tohto papiera od Piatek 13. Pridávala som ich postupne až dovtedy kým som nebola s množstvom spokojná. Máte to tiež tak, že na druhý krát sa vám tie motívy už nepodarí uložiť rovnako ako prvý krát? Lebo mne sa to deje skoro vždy (aj napriek tomu, že si to odfotím aby som vedela ako to bolo).


Ale nakoniec sa podarilo, všetko bolo na svojom mieste a stránka bola hotová. Tak ktorá sa vám páči viac? Mám svoj tip tak som zvedavá či správny :-). 

Ďakujem za váš čas, budem sa tešiť zase na budúce s novou inšpiráciou. 







2 komentáře:

  1. Ivko, jedna stránka hezčí než druhá! Mě se moc líbí ten velký nápis, fascinuje mě, že to vše děláš od oka, bez plotru. A mám to úplně stejně jako Ty....přesně jak píšeš...nikdy se mi nepovede poskládat při lepeni ozdoby stejně pěkně jako při aranžování na sucho:). A taky mám teď "jesenný ošial´" :)).

    OdpovědětVymazat
  2. Ivi, úplně fantastické stránky! ❤ Ta vyšitá písmena, to je teda něco! 😊 Ovšem ten tvůj "ošiaľ" jsem si musela normálně vygooglit 🤣 Tohle slovo jsem ještě nikdy neslyšela. Takže díky za inspiraci i ponaučení 😁❤

    OdpovědětVymazat