pondělí 15. března 2021

INŠPIRÁCIA... VEĽKONOČNÉ CLEAN & SIMPLE

 Dnes som si pre vás pripravila inšpiráciu v podobe veľkonočných prianí v štýle clean & simple.

Na ich výrobu potrebujete len pár vecí: papier s obrázkami Piatek 13 - The Four Seasons / Spring, biely papier, pečiatku s veľkonočným prianím, šnúrku Burlap String / Ivory a 3D samolepiace štvorčeky.

Priania sú naozaj veľmi jednoduché. Vystrihla som si všetky obrázky z papiera, na biely papier som si napečiatkovala nápis a na každý som 3D štvorčekmi nalepila niekoľko obrázkov. Potom som ich už len previazala šnúrkou a boli hotové.








Sú naozaj jednoduché a čisté, v jarných farbách a hotové za pár minút

Prajem krásny deň



2 komentáře:

  1. To je táááák krásné! Fakt hezky zvolené motivy, co nepotřebují už vůbec nic jiného než vystřihnout, nalepit do prostoru a přidat šňůrku. Vybrala bych si každé.:) Díky!

    OdpovědětVymazat