pondělí 7. prosince 2020

INŠPIRÁCIA... JESENNÉ STRÁNKY

Ešte kým sa naplno vrhněm na vianočné témy a tvorenie chcela by som vám ukázať jesenné stránky, ktoré som aktuálne vytvorila. Tento rok sme si tej peknej jesene, ktorá je mimochodom moja obľúbená (tie krásne farby zaliate slnkom) užili nejak málo (Alebo mám len ja taký pocit? Slnko som pod tou hmlou nevidela ani nepamätám) a preto som si ju pripomenula aspoň na papiery. 


Prvá stránka je kombináciou rôznych jesenných materiálov, ktoré mám v zásobách a bolo na čase ich použiť. Samozrejme ako podklad som si zobrala bielu štvrťku na ktorú som asymetricky nalepila túto bodkovanú štvrťku od Simple Stories. Dopredu som mala premyslenú predstavu, že použijem 2 fotky, ktoré ozdobím jesennými motívmi. Inšpirovala som sa tekvicou na sade papierov Hello Fall od Carta Bella.


Väčšina výsekov (jesenné plody) je z kolekcie Cozy days tiež od Simple Stories. Zvieratká som zase vystrihla z papiera z kolekcie Woodland Forest od Pebbles. Aj napriek tomu, že sú to rôzne kolekcie myslím, že to celkom ladí dohromady.


Na záver som pridala falošné šitie a nápis AUTUMN days, ktorý som vyskladala  z tejto abecedy od Pinkfresh Studio. Tým abecedám od Pinkfresh Studio nikdy neodolám, patria medzi moje TOP.



To by sme mali prvú stránku. Fotky (z minulého roka) som mala v pláne použiť už dávnejšie tak sa konečne podarilo a v malom došlo aj na tie jesenné zásoby.


A tu už sa dostávame k stránke číslo 2. Čomu som naozaj nedokázala odolať bola tohto ročná jesenná kolekcia Days of Splendor od Pinkfresh Studio. Aby som bola teda úprimná :-) až na pár vo väčšine prípadov neodolám žiadnej kolekcii Pinkfresh Studio (je to proste moja najoblúbenejšia značka).


Páčila sa mi hlavne tá farebná kombinácia a nie zrovna  tradičné Ginkgo listy. V tomto prípade som nečakane siahla po vzorovanom podkladovom papiery (aj keď ten by sa asi skôr hodil k inej scenérii) ale myslím, že to nejak extra nekazí. Čo poviete?


Podobnú kompozíciu som už použila pri inej stránke, ale tu sa mi tiež celkom hodila. Hexagon som si nakreslila, vystrihla a následne po jeho obvode ručne obšila. Potom som už len pridávala výseky listov kým som neusúdila, že už ich tam je dosť.


Pre oživenie som pridala aj pár bielych výsekov listov, ktoré som si vyrezala pomocou šablón a Big Shotu. Doplnila som nadpis rovnakou abecedou ako pri prvej stránke a na záver pár farebných prskancov. A tým bola druhá stránka hotová. Snáď sa vám budú páčiť a ja sa budem tešiť zase na budúce.






4 komentáře:

  1. Ivi, máš to krásné! Obě dvě. Úplně rozumím radosti z použití starších kousků a totálně rozumím nadšení z kolekce Days of Splendor! Je nádherná, mám skoro všechno co je k mání:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anička diiki moc. No ja som z nej ulovila tiež takmer všetko 😄 len teda zatiaľ okrem tej stránky som ju ešte nepoužila 🤭 ale určite jej čas príde

      Vymazat
  2. Ivi, parádička, máš to moc krásné! A už se moc těším i na tvé Vánoce 😊🎄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru diiki moc. No ja už sa tiež na tie Vianoce teším aj v tvorení samozrejme 😉🎄

      Vymazat