středa 9. prosince 2020

VÁNOCE PODLE... DIDI

V minulém článku jsem vám slíbila pokračování a dnes je tady. I tato přáníčka vznikla z materiálů, které se mi nakupily na stole po kurzech a jiných projektech. Třeba hned to první je vzorek z kurzu metalických fólií. Já je miluju, tam je prostě skvělý výsledek zaručen.


Nemám k dispozici laserovou tiskárnu, takže ráda používám tyto předtištěné archy. Ten tisk je dokonalý a dokonalý je pak i výsledek při použití s fólií. Navíc ta červená barva tomuto vánočnímu designu vyloženě sekne.


A hitem letošního roku jsou u mě ty dřevěné vánoční stromky, které jsem vám nutila už minule :))) Stromečky jsou prostě boží!


Tohle přání už možná znáte, použila jsem obrázek naembossovaný zlatým třpytkovým práškem. Prvně mi přišlo, že to nemůžu použít, protože otisk se zrovna extra nepovedl a prášek se připekl i tam, kam neměl. Nakonec jsem ale naznala, že to vlastně vypadá super, že ty malé stromečky vypadají jako zasněžené a že se mi to celkem líbí.


Dřevěných stromků jste si určitě všimly, že jo? :)))



Tady už jsou použité karty z jiného přáníčkového kurzu, kdy jsme si hrály s voskovými barvičkami Gelatos



Já nejsem úplně fanoušek různých patlacích barviček, to možná víte, ale tady ten svetr si o to vyloženě říkal. Navíc ten vzor získal díky lesku ještě další rozměr. Naživo to vypadá mnohem líp, než na fotkách. 



Embossovací kapsa svetru se už bohužel neprodává, ale pokud vás tento vzor zaujal, určitě si vystačíte i s plastovou šablonou. S ní se dá taky vyhrát a vyzkoušet spoustu různých technik.


Díky za návštěvu a budu se těšit zase někdy příště!

Žádné komentáře:

Okomentovat