pátek 11. prosince 2020

INŠPIRÁCIA... WINTER MAGIC

Dnes som si pripravila inšpiráciu na vianočné priania z kolekcie Winter Magic od Echo Park. Na ich výrobu som si vybrala dva krásne modré papiereLet it Snow a 4x4 Journaling Cards


Z prvého, tmavšieho modrého papiera som spravila tri priania, na ktoré som použila vyrezaný kruh s hviezdičkami, šablónu Star Frame od Avery Elle. Na vrchnú časť priania som prilepila kruh a do jeho stredu som dala nálepku. Prvou bola nálepka snehovej gule so stromčekmi.


Na rámik a okolo neho som pridala drobné strieborné kamienky a biele kvapky tekutých enameliek. Na spodnú časť kruhu som ešte dolepila hviezdu a mašličku zo šnúrky.


Na spodnú časť už prišla len pečiatka s nápisom.

Druhé prianie je veľmi podobné, len v strede je nálepka korčúľ.


Na tretie prianie som kruh a hviezdičky skúsila vyrezať z lesklého strieborného papiera a do stredu kruhu som dala obrázok chlapca, ktorý robí snežného anjela.


A keďže na archu s nálepkami boli dvaja roztomilí snehuliaci, ktorým som neodolala, spravila som dve priania so svetlým modrým papierom. Okrem snehuliakov, vločky a stromčeka som na dozdobenie pohľadníc použila ešte biele tekuté enamelky a malé hviezdičky zo strieborného papiera.




Túto kolekciu som si doslova zamilovala a dúfam, že sa Vám moja inšpirácia páči :).

Prajem krásny deň!



1 komentář: