středa 16. března 2022

INŠPIRÁCIA... LAYOUT BEST FRIENDS

Ako sa máte? Ja sa po krátkej Covid pauze vraciam do "normálu". Aj napriek hektickému obdobiu a množstvu povinností sa snažím vypnúť a nájsť si aspoň pár tvorivých chvíľ. Aj keď to nejde úplne ľahko, som vďačná za tento náš tvorivý koníček, hlavne v tejto dobe je to najlepší spôsob ako prísť na iné myšlienky čo poviete?


Dnes to bude opäť jedna "rýchlovka" v podobe veľkej stránky. Nič zložité, nič zdĺhavé. A myslím si, že je to ideálny spôsob ako využiť a spotrebovať zbytky papierov


Základom sú tenké prúžky papierov, ktoré si naukladáte pod seba. Ja som  na stránku využila kolekciu Peaceful Heart od Jen Hedfield. Jednotlivé prúžky som pre efekt ešte prešila na stroji.


Pridala som fotky a nejaké to zdobenie, ktoré som si vystrihla z jednotlivých papierov. Hlavný nadpis som vyskladala z puffy samolepkovej abecedy a písmenok, ktoré som si vyrezala pomocou šablóny a Big Shotu a na záver ich podlepila 3D páskou. Ako posledné na stránku pridávam vždy prskance a nechýbajú ani tentokrát.


A tu je už finálna stránka v celej jej podobe. Kto si takú tiež vytvorí? Určite sa potom nezabudnite pochváliť. Budem sa tešiť. 

Pekný deň vám želám.





Žádné komentáře:

Okomentovat