pondělí 28. března 2022

INŠPIRÁCIA... EXPLODING BOX A ALBUM PRE DIEVČATKO

V dnešnom príspevku sa vrátim k mojej obľúbenej detskej kolekcii Hello Baby Girl od Echo Park. Už som s ňou párkrát robila, a aj tak vždy, keď sa k nej vrátim, mám z tvorby radosť. Tento krát som robila exploding box k narodeniu dievčatka a album.

Exploding box som spravila v mojom tradičnom štýle. Vo vnútri je ale tento krát ozdobený kartónovými samolepkami namiesto výrezov z lepenky. Tri stránky krabičky sú ozdobené, na štvrtej je venovanie, peniažky sa uviažu do stuhy v strede krabičky. Vrchnák je ozdobený veľkou mašľou vo vanilkovej farbe.






Album som robila na väčšom základe, 25 x 25 cm. Ozdobená je predná aj zadná strana, vo vnútri je zdobený len jemne po okrajoch, papierovými pásmi a nálepkami.











Prajem krásny deň,



Žádné komentáře:

Okomentovat