pondělí 14. března 2022

INŠPIRÁCIA... SVADBA NA LÚKE

V minulom článku som predstavila kvetinové narodeninové priania vytvorené z kolekcie Bloom & Wild od Craft Consortium. Tento článok bude opäť o tejto sade, ale tento krát to budú priania svadobné a jeden svadobný exploding box.

Pri robení narodeninových prianí sa mi veľmi zapáčila kombinácia týchto papierov s kraft papierom (ten milujem používať takmer na všetko a kombinovať takmer so všetkým). Takže som si pripravila kraft papier, biele kvietky Sweetheart, Cherry Blossoms a Cosmos Daisy, biele tekuté enamelky a papierové motýle. Spravila som dve priania.







A nakoniec som sa pustila do svadobného exploding boxu. Spravila som ho na kraft základe, vo vnútri sú zdobené dve strany, dve strany sú určené na venovanie. Peniaze sa vložia do kapsičky na spodnej strane krabičky, vrchnák je ozdobený jutovou stuhou.







Už sa teším, ako spravia radosť novomanželom :).


Prajem krásny deň!



Žádné komentáře:

Okomentovat