pondělí 7. března 2022

INSPIRACE... TY A JÁ & BOL

S velkou mírou pokory a vděku přistupuji k tvoření a k jeho publikování. Dnes opět na téma moře a dovolená. A opět ve stejné barevné kombinaci jako můj minulý příspěvek Rybarnica. A převážně i v režii stejné scrapbookové kolekce A Contre Courant od Ateliers de Karine. Když už jsem ji měla na stole... To ale v žádném případě neznamená, že jsem tuto stránku měla hned hotovou. Naopak. Potrápila jsem se s ní poměrně dlouho. Dvě fotografie, co jsem použila mám vytištěné už od léta a obě jsem moc chtěla do alba dát. K jedné události ale nedělám víc jak jednu stránku a tak si vytvářím další komplikaci při tvorbě. Nakonec vyhrála fotka velká a malá měla zmizet v propadlišti dějin. Na jejím místě měl být text, neboli journaling a lišta z ozdob měla být minimalistická. Prostě krásný clean and simple. Který samozřejmě neumím:).  Místo textu jsem lípla tedy malou fotku a začalo se mi to líbit

Součástí kolekce je i balíček s papírovými a vellumovými výřezy a musím říct, že tak povedenými, že jsem chtěla použít všechny najednou. A vůbec by to nevadilo. Jejich vrstvením jsou stále vidět všechny prvky a to mi přijde moc pěkné zajímavé


Cákala jsem tentokrát tmavě modrou akrylovou barvou Artiste Night Blue. Journaling jsem hodně optimalizovala a napsala jen něco málo na proužky papírů. Flitry jsem lovila ze zásob a hledala i v mixech. Našla jsem. 


Došlo i na vystřihování, protože jak jsem psala již minule, majáků není nikdy dost. vždy je dobré nějaký vidět. Alespoň na stránkách v albu:). 


A na závěr malá libůstka. Všimněte si, že font té super modré puffy abecedy z kolekce Indigo Hills je úplně stejný jako nápis na skutečném majáku na konci mola, kam na fotce ukazuji. :)


Přeji vám a celému světu život v míru

Těším se na příště!


3 komentáře:

  1. To je nádhera, úplně je cítit moře.Stranku si ukládám a určitě liftnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Lucie:). Po hodně dlouhé době stránka, kterou jsem sama neliftovala a i tak se líbí. Mám radost!:)

      Vymazat
  2. Ty jo, to je moc krásné. Takové romantické a strašně se mi líbí, jak je jakoby rozdělená těmy výseky a dekoracemi. To je super.

    OdpovědětVymazat