středa 17. února 2016

INSPIRACE... Vítězka challenge 01/2016

Pokud ještě váháte, jestli investovat svůj čas do naší aktuální challenge, pak je tu další důvod. A to "tvořivý koutek pro hosta", do kterého vždy pozveme vítězku minulé challenge a poprosíme jí o inspiraci pro tu následující. Stránku na téma "50 odstínů šedi", což je zadání únorové výzvy, nám připravila vítězka lednového klání s flitry...

JANA Č. (Fidula)



Kromě stránky nám Janča poslala taky pár řádků o sobě, a tak se s ní i s tím, co jí baví, můžete seznámit v následujících odstavcích.


"Scrapbook jsem objevila v roce 2011 a úplně jsem mu propadla. Je to něco, co spojuje to, co mě baví - kreslení, stříhání, lepení, šití, vyšívání, pletení, háčkování, lepení, patinování, vymýšlení, design... "


"Baví mě kreativní práce, práce rukama, něco tvořit a vymýšlet. Pustila jsem se dokonce i do pletení košíků... :-D"


"Dělám výhradně stránky. I když jsem pár přáníček zkusila, nebaví mě to a nevím si s nimi rady. Je to pro mě příliš malá plocha na to, abych se mohla rozmáchnout. :-) "


"Stránky mám ráda jednoduché, přehledné, mám ráda stránky, co mají vtip."


"Ráda používám šití a výrazné nadpisy. Jinak toho k tvorbě moc nepotřebuji, nejsem příliš zdobná, proto je mi bližší minimalismus než vintage styl."

Jana Č.

3 komentáře:

  1. moc pěkné stránky.díky za inspiraci

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulace výtězce! Všechny stránky mají něco co se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Fidulo, také gratuluji, právě vtip a jednoduchost se mi na tvých stránkách moc líbí. A konečně taky někdo, kdo dělá jen 30", cítím to stejně, potřebuji ten prostor, někdy mi ani dvojstrana nestačí :-)zdraví Koala

    OdpovědětVymazat