středa 24. února 2016

INSPIRACE... ZAMILOVANÝ LAYOUT

I když už je Valentýn za námi a ty nejpilnější z Vás jistojistě pracují na velikonočních přáníčkách, nemohla jsem si odpustit ještě jednu zamilovanou stránku s pořádnou dávkou růžové.


Letos mě úplně nadchla kolekce Hello Love od Crate Paper. Kombinace sytě růžové, pudrově růžové a mátové je absolutně NEJ. Nejspíš v tom nejsem sama, protože většina kolekce je stále vyprodaná i na stránkách výrobce American Crafts.

Moc se mi nechtělo čekat, jestli se v e-shopu objeví i další povedené kousky z této kolekce a zkusila si poradit i bez ní. Abych pak valentýnskou stránku nelepila třeba v dubnu. Prošla jsem si svoje zásoby a dala na hromádku podobně barevné ozdoby.

A tak přišly na řadu spreje, krásné neutrální papíry od UHK Gallery, výseky Rise and Shine od Amy Tangerine,  chipboardový rámeček a papír od Simple Stories (kolekce So Fancy a Summer Vibes je mimochodem plná růžových a mátových tónů), washi pásky od Cedar Lane, fotosamolepky od Mambi a třpytivé glitrové samolepky od Heidi Swapp...


A výsledkem je růžovo-mátová zamilovaná třicítka:


Kdo by si před rokem pomyslel, jak budou glitry in? Samolepicí nápisy od Heidi Swapp jsou neskutečně třpytivé a zároveň jemné...


A tady můj jediný úlovek z kolekce Hello Love - chipboardové samolepky.



Už se po tomhle barevném kombinování těším, jak jste si poradily s únorovou challenge Padesát odstínů šedi.

Přeji krásný den!

11 komentářů:

  1. Nádherné, já stále obdivuju jak někdo dokáže použít na 30tkovou stránku tolik různých věciček a nevypadá to přeplácaně, ba naopak úžasně (Verča S.)

    OdpovědětVymazat
  2. Za mne palec nahoru. Tvé LOS jsou pro mne studnicí inspirace. Ty kapky jsi udělala spreyi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji :o) Kapky jsem cákala odšroubovaným uzávěrem spreje - jsou větší, protože stránka byla ještě trochu vlhká.

      Vymazat
    2. Jíťo, děkuji, líbí se mi, že jsou větší. Určitě vyzkouším. Myslela jsem si, že když nemusím a neumím vintage, bude MM mimo m ě, ale není tomu tak. Moc mne baví. Díky za tutoriály a inspirace!

      Vymazat
  3. Jitko to je taková nádhera ! Překrásná stránka !!!!
    To vrstvení, barvy, doplňky, ozdoby a samozřejmě úžasná fotka :-)
    Fakt krása :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Super stránka. Tolik doplňků a vůbec stránka není přeplácaná. Bezva fotka to vše jistí. A jen tak pro zasmání - já dělala minulý týden na zakázku vánoční, ano vánoční přáníčka. Takže lepit Valentýna v dubnu mi přijde ještě v normě. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, tomu říkám být připraven včas na další Vánoce :oD

      Vymazat
  5. krásna stránka, nádherne zladená!

    OdpovědětVymazat
  6. Takto si představuju profesionálně zpracovaný layout. Fakt krásné!

    OdpovědětVymazat
  7. Holky, moc všem děkuju za krásné kometáře. Já mám pokaždé takovou radost, když se Vám stránka líbí :o)

    OdpovědětVymazat