středa 17. ledna 2018

INSPIRACE... PASTELKY A KRAFT PAPÍR

Vídáte ode mne spoustu přání, která vybarvuji pomocí fixů Copic Markers nebo ZIGs, ale ještě jsem vám nikdy neukázala ty, které jsem vybarvovala pastelkami. Mám totiž takovou specifickou úchylku ... Pastelkami vybarvuji pouze na kraft nebo tmavých čtvrtkách. A protože jsou mou doménou scény a maskovací papír, nejběžněji používám bílý papír a fixy. Nicméně letos jsem již několik pastelkových přání spáchala a dokonce jsem natočila i video :-) 

Zvu vás k jeho sledování ...


Pomůcky:
pastelky
hnědý kraft papír
razítka s medvědy od MFT
maskovací papír
bílá akrylová barva
3D sníh
černý inkoust Versafine
bílý embossovací prášek

Video je delší, a proto bez jakýchkoli dalších řečí, šup na něj :-)


Pochlubte se nám vaším kouzlením s pastelkami na naší pinterestové nástěnce!
Moc se těším na vaše čarování ...

Krásný den všem!

7 komentářů:

  1. Tak to tu ještě nebylo! Naprosto dokonalá profesionální práce. Doteď jsem si myslela ze máš ta přání složitá,ale ještě to mělo lidské rozměry :). Totálně obdivuji!

    OdpovědětVymazat
  2. Další naprosto úžasné video a přáníčka. Opráším pastelky a určitě to vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  3. Tvoříš neskutečně živé scény.Dá se říct,že ti pod rukami vznikají malá umělecká díla.Klobouk dolů

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné přáníčko, krásná práce ...

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné :-) a dokonce včetně podprahové reklamy na domácí vánoční cukroví ;-)

    OdpovědětVymazat