pátek 5. ledna 2018

PROJECT LIFE S IVANOU... JUŽNÉ ČECHY (časť 6.)

Tak ako som vám sľúbila v mojom poslednom PL príspevku, dnes som tu s dvojitou dávkou inšpirácie seriálu po Južných Čechách. Ukážem vám spolu 4 stránky. A kam sme zamierili tentokrát?? Dnes to bude HLUBOKÁ. Pôjdeme na zámok aj do ZOO. Dosť bolo úvodných rečí ideme na to.


Byť v Južných Čechách a nenavštíviť zámok HLUBOKÁ by bol hriech. Ďalší deň nášho výletu sme zamierili práve tam. 


Fotiek som mala veľké množstvo a výber bol ťažký, ale nakoniec som vybrala tie NAJ. Zámok sám o sebe je veľmi fotogenický :) preto som ho zvolila ako hlavnú/veľkú fotku. Zvyšné fotky som použíla ako koláž.


Na dozdobenie stránok som použila drobné drevené výseky. Prvú stránku som mala hotovú a nasledovala ďalšia - bezkapsová.


Opäť som chcela na stránku umiestniť viac fotiek a to sa mi nakoniec podarilo. Stránku som z jednej strany podlepila čierno-bielym kvetinovým papierom. Snážim sa vždy aby boli stránky niečím spolu prepojené.


Po prehliadke zámku sme si dali obed v miestnej reštaurácii a posilnený sme sa presunuli o kúsok ďalej do ZOO.


Stránky zo ZOO sú pre mňa vždy výzva. Fotiek mám vždy veľa (hlavne tých zvieracích) a väčšinou bojujem s kompozíciou. Na tejto stránke som nakoniec zvolila malé štvorcové fotky, ktoré som asymetricky umiestnila pod seba.


Žiadnu "zvieraciu" kolekciu doma nemám, ale chcela som stránku nejak prepojiť s fotkami. Neviem či sa mi to celkom podarilo, ale bielo čierny vzorovaný papier mi pripomínal zvierací vzor, stačilo pridať pár zelených listov, plameniaka a ďalšia stránka bola hotová.


V podobnom štýle sa nesie aj druhá/kapsová stránka. Zelenú som doplnila vstupenkou do ZOO, ktorá mi farebne úplne zapasovala.


A sme na konci dnešného príspevku. Som rada, že sa mi medzi časom podarilo seriál úspešne dokončiť. Čakajú na vás ešte dve časti a potom sa už vrhneme na bežné mesačné PL stránky, v ktorých mám síce mega sklz, ale snáď sa mi aj s tým podarí pohnúť.

Teším sa na vás zase nabudúce.





6 komentářů:

  1. Stránka ZOO je úchvatná! Ty barvy, fotky, ibisek a plamenak nemají chybu! Krása krás!

    OdpovědětVymazat
  2. Zase nááádhera, Ivi! Perfektné všetky, ale moja najobľúbenejšia je stránka z Hlubokej - TOP! :)

    OdpovědětVymazat