pondělí 22. ledna 2018

INŠPIRÁCIA... ZIMNÁ DEKORÁCIA

Dnes som si pripravila ako inšpiráciu zimnú dekoráciu v prírodnom štýle - rukavičku na zavesenie:


Základom rukavičky je veľký kartónový výrez, ale dá sa nakresliť na pevný papier a vystrihnúť. Na rukavičku som nalepila papier s motívom dreva z kolekcie A Perfect Christmas od Echo Park, nechala zaschnúť a podľa okrajov výrezu som papier obstrihala. Potom som rukavičku po okrajoch nafarbila hnedou razítkovacou farbou a tupovacím štetcom:


Na rukavičku som nalepila bielu stužku s brmbolcami, pod ňu som na pravú stranu nalepila kartónové výrezy v tvare lístkov cesmíny. Ďalšie lístky som si vyrezala malou šablónou od Simply Creative na Big Shote z hnedého kraft papiera:


Hlavnou dekoráciou sú malé šišky, ktoré som jemne natrela bielou akrylovou farbou:


Na rukavičku som ešte nalepila malé kartónové hviezdičky a vločky, na záver som pridala biele tekuté enamelové bodky:



Na vrchnú časť rukavičky som vysekla dve dierky, cez ktoré som prevliekla špagátik, a zimná dekorácia je pripravená na zavesenie:


Snažila som sa spraviť ju nie vyslovene vianočnú, aby nám mohla doma visieť až do konca zimy.

Prajem krásny deň!

Žádné komentáře:

Okomentovat