pondělí 1. ledna 2018

PROJECT LIFE S MARKÉTOU... LETNÍ RYCHLOVKA V BUŠI

Tenhle letní zážitek jsem si prostě nemohla nechat jenom pro sebe. Bylo to tak úžasné od první myšlenky až do konce, že se s vámi o to prostě musím podělit :-)


To jsme si takhle jednou se ženami objednaly nádherná razítka a šablony od My Favorite Things - samozřejmě pokud to šlo, každá jiné, abychom mohly kamarádsky měnit :-) Jenže tiskat si sama doma není ono, a tak jsme se rozhodly pro tiskací párty. Irča měla zrovna cestu kolem, Marťa to má z Prahy kousek, takže žádný problém se sejít. Ale kde se tu vzala Didi, která to opravdu za rohem nemá ??? :-)


Už vlastně ani pořádně nevím. Náhodou jsem si s Didi psala asi něco ještě ohledně MFT a zmínila se, že máme s děvčaty sraz. Didi zrovna neměla děti doma a měla volné odpoledne. Během asi půl hodiny se rozhodla, zabukovala úplně poslední místo v autobuse a ve 14:00 seděla v buse na trase Znojmo - Praha! 

Ale mně přišlo škoda toho náhlého rozhodnutí nevyužít ke skvělému překvapení :-) Abych to zkrátila, mám kamaráda co taxikaří, který dopravil Didi přes rozkopanou Prahu z Florence na Zličín. Tam měla sraz Irča s Marťou. A já jsem se uchýlila ke lži - stydím se ještě dnes :-) Poprosila jsem je, jestli by sem svezly ještě Amálky kamarádku, aby s námi Ami nebyla doma sama. Jenže - víte jak asi vypadají velká města před prodlouženým víkendem. Didi jela opravdu dlooooouho, děvčatům docházela trpělivostmně nápady, jak se vymlouvat :-)  A když už to vypadalo, že se seberou a odjedou,  Didi dorazila a překvapení bylo veliké. Mně jen přišla od Ireny zpráva s velkým "Ty čůzo!" a fotkou šťastného shledání :-)


A proč je tam Zuzka? No to bylo celé odpoledne Didi krycí jméno :-) Ale konec vyprávění  a pojďme k tomu, proč tu jsme, tedy zpět ke scrapování  a po dlouhé době i mému PL příspěvku.


Tenhle můj PL příspěvek je opět kombinací třicítkové stránky a klasické stránky s kapsami. Vypadá to, že šití se pomalu stává mojí poznávací značkou. Ale mě to prostě pořád moc baví. Tuhle stránku jsem vyšívala na letním libereckém srazu.  Je opět z nádherné kolekce  a tahle přímo z bloku papírů Pink Paislee Oh my Heart. Takhle prořezaných listů je tam několik, takže si na své přijdou i ti, co nevlastní  plotr.


Už jen vyšitá stránka je sama o sobě tak efektní, že není potřeba moc zdobit. Stačí podložit fotku, přidat pár chipboardů a samolepek a je vlastně hotovo.


Třeba transparentní samolepky jsou úplně super. Hodí se skoro všude,  a tím, jak jsou průsvitné, neruší a dokonale splynou s podkladem.


PL kartičky jsou nařezány z velkých papírů a hlavním spojovacím prvkem celé dvoustrany je samozřejmě vyšívání.




Tuhle kartičku mám obzvlášť ráda... Kdo mě ještě tolik neznáte, miluju akční filmy. A scifi a katastrofy a prostě tohle všechno. Všechny Terminátory a Rockyho a Hvězdné války a Den nezávislosti atd. atd. - mohla bych na to koukat pořád dokola :-) No a když už jsme byly celé utiskané, posedaly jsme na gauč, že tam zřejmě za 5 minut všechny usneme. No nestalo se! V TV dávali totiž jeden z mála akčňáků, který jsem ještě, světe div se, neviděla :-)  Pád Londýna s nááádherným mužným Gerardem Butlerem. Jenže - místo abychom se třásly strachy, my se smály jak šílené :-) Nebudeme si nic nalhávat, tyhle filmy moudrostí moc neoplývají, takže to bylo celkem snadné. Ale já už na ně rozhodně budu koukat jenom s holkama, protože tolik jsem se nenasmála ani u grotesek :-) A že nám na památku zůstalo pár hlášek, které nás už vždycky a za všech okolností rozesmějí, netřeba dodávat.


Samozřejmě jsme si  natiskaly všechno, co jsme chtěly, došlo i na výlet  a spoustu dobrého jídla a já se jen nemůžu dočkat až to zase zopakujeme. A jelikož Didi právě dorazila nová zásilka od MFT a do sbírky zase něco přibude, možná se dočkám docela brzo.

Mějte se krásně a příště zase "na lepenou"!

2 komentáře:

  1. Bylo to velmi konspirační a čekání na Zuzku bylo už tak nudné, že jsem chtěla odjet :-) Vynucovala jsem si různé dárky za čekání na spolužačku. Markét postupně přidávala fotky, které jsem si na messengeru "sjížděla" - čokoládu, zeleninu a nakonec nabídla celou lednici, za to že počkáme :-) No a když přede mnou zastavilo taxi a vystoupila Didi, bylo to největší překvapení dne! Skvěle jsem si víkend užily a není nic lepšího než být v partě úžasných žen! A Markét do dokonale zdokumentovala, perfektní stránky!

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle akce jsou stejně nejlepší :-D to žádný chlap nepochopí :-D

    OdpovědětVymazat