pátek 19. ledna 2018

PROJECT LIFE S DIDI... PROSINEC 201?

Už opravdu dlouho jsem tu nebyla s žádným PL příspěvkem. Jednak je to proto, že se k PL téměř nedostanu, jednak proto, že mi to nejde fotit a u toho se vždycky naštvu :-) No a proč se trápit s focením, když tolik fotek čeká na zpracování... Každopádně za kvalitu fotek se moc omlouvám.

Na albu pracuji opravdu hodně nárazově a skáču z místa na místo, už jsem o tom jednou psala. Momentálně se snažím tak trochu za čerstva zpracovat tento co...? Týden? Nééé! Alespoň tento měsíc? Ani to nééé! Prostě tak nějak tento rok! Pokud pracuji na čemkoli z 2017, mám pocit, že jsem fakt hodně aktuální! :-)))

A sice mám z letoška už nějaké stránky hotové, ale byly Vánoce, tak se podělím o Vánoce. A ne, nebudou to ty poslední, ani ty předposlední, ale z roku 2015 :-) Vánoce jsou prostě Vánoce a je jedno z kterého roku, ne? A víte proč to píšu? To je naděje pro všechny, kdo se hroutí, že nestíhají! Máte depku, protože nemáte posledních 14 dní? Ehm.... Nic neříkám! :-)

Celý prosinec jsem zpracovala s použitím dvou starších vánočních kolekcí od Simple Stories. Kombinaci červené a zelené prostě miluju. Kartička s nápisem December je odklápěcí a na spodní straně je journaling. Ve školce v té době nacvičovali čertovskou besídku a Adámek moc nechtěl spolupracovat (byly mu v té době necelé 3 roky), tak mu paní učitelka vyhrožovala, že půjde do čertí školky :-)



Nakonec to ale dopadlo tak, že jsem vůbec nevěřila, jak se takový malý miminko může naučit tolik textu, krásně zpíval a byl prostě úžasnej (jojo, já vím, ta mateřská pýcha :D).


Nevím, jak to chodí ve vašich školkách, ale u nás děti jezdí do divadla, možná 3 - 4x za rok. Týká se to ale jen předškoláků. A pokud někdo nemůže, tak berou náhradníky. Emička měla smůlu, přišlo mi, že jako náhradníci jezdí pořád stejné děti... A když vyrostla do předškoláků, tak si skoro nepamatuju, že by do toho divadla jezdili, asi špatnej rok :-) Každopádně tady se konečně dočkala a byla to u nás velká sláva!


Stránky v albu zpracovávám po měsících a nesnažím se nějak extrémně, aby to šlo chronologicky za sebou (v rámci toho měsíce). Měsíc je vždy oddělený jednou kapsou se dvěma klasickými třicítkovými layouty, potom následuje stránka se společnými fotkami apod. a pak se většinou snažím dát na jednu stránku fotky Adíka, na druhou Emičku, aby měli pocit, že je to spravedlivé :-) A úplně nakonec mám jednu stránku jen sama pro sebe, kam dávám nějaké pracovní fotky nebo různé akce s kamarádkami, co mě jen tak zaujalo a tak...


Opět odklápěcí kartička se journalingem. Pokud to stránka umožňuje, používám jen washi pásku, kterou slepím dvě kartičky k sobě a jednu zasunu do kapsy, druhou nechám venku. Pokud je potřeba udělat to na stránce, která nemá "otvírání" (což je tedy zadní strana těch kapsiček), tak používám tyto samolepicí kapsičky.



Hodně na stránkách používám i rámečky, které dřív Simple Stories dělalo k většině svých kolekcí. Škoda, že k těm novým už je nevyrábí.


Další stránka, tentokrát věnovaná Emičce...



Obě děti s námi stále spí v ložnici a když jsou spát, oba mi připomínají, že je musím chytit za ručičku, až půjdou spát. A pak se ráno probudí, zjistí, že už se nedržíme a je z toho tragédie :-) Někdy přemýšlím, jestli si ty ručičky nemám přilepit páskou, aby byl klid :-)))


Podlahové topení zapínáme většinou až v lednu, do té doby si často vystačíme jen s krbem, ale někdy to prostě podceníme! Když ráno nestihnu hodit nějaké to polínko, pak odpoledně přijdeme do mrazírny :-)



Pár fotek z předvánoční vycházky... Já to tak miluju :-) Vtipné je, že ten rozkvetlý strom jsem si fotila i letos. Co to je za strom, že kvete v zimě? Předpokládám, že je to sakura, nebo něco podbného, ale to má doopravdy kvést v prosinci? Ta přece kvete na jaře, jako všechny ostatní normální stromy :-)




A samozřejmě předvánoční nákupy.





Našemu Štedrému dni jsem věnovala další dvě dvoustrany, ty vám ukážu někdy příště. Jsou to jedny z mých nejmilejších stránek... Mějte se krásně a zatím!

14 komentářů:

  1. Já z Vás odpadnu!!! Krásný a prostě Vaše... prej rok 2015... už se neskutečně těším do Znojma!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já se moc těším, mám vytištěno milión fotek, tak budu lepit s Vámi :-)

      Vymazat
  2. Ááách, to je taková krása! Vypadá to tak jednoduše a přitom je to tak vyladěné...!
    Sakur je strašných druhů, doporučuji ten Tvůj strom porovnat se sakurami v tomhle seznamu ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bože Milko, to je skoro maturitní obor ty sakury :-) Díky za odkaz, musím prvně pořádně prohlídnout ty květy... A děkuji za milý koment!

      Vymazat
  3. Didi, opět to máš parádní, vždy se těším na tvé stránky <3

    OdpovědětVymazat
  4. na tvych strankach jsem odkojena, doslova .... a vzdycky mi nejakym svym dalsim pocinem tohle krasne zacinaci obdobi pripomenes .. at ti to nadale krasne lepi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, ty ani netušíš, jak Tvé stránky ovlivňují mě :-) A nevím teda, jestli v dobrém slova smyslu :-))) Já si totiž vždycky, když lepím, a mám to takové strakaté, barevné, skoro až kolotočové... tak to si vždycky řeknu - no jo, Jana B., ta by to takhle nikdy nenalepila, ta by to měla čisté a bílé jako lilie. A já ten bílý styl táááák miluju. A pak mám takovou trochu depku, že já to tak bílé nemám a nikdy mít nebudu a jako chvíli váhám, jestli se mi to vlastně líbí... ale pak se stejně vždycky rozhodnu že jo! Lepší strakatý než žádný! Tož tak... Jako já když lepím, tak ty musíš strašně škytat, věř mi! :-)

      Vymazat
    2. Ja si teda myslim, ze u to u nas nikdo se ss tak neumi, jako ty. Jasne, je to barevne, ale tvym stylem krasne! Ja to obdivuju a vubec neskytam :)

      Vymazat
  5. Krásný a vtipný jako vždy! Nejlepší je Petr a taškama a ručička:) My máme "vlasíčky". A moc se mi líbí ty pohádkové postavy...to si zvládla skvěle :)
    Prostě super a vůbec by mi nevadilo na takové články číhat každý den..jak to bývalo :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó Ani, snad budeš na číhané úspěšná :-) Sama si to moc přeju. Ale to focení...

      Vymazat
  6. Didi tie tvoje príspevky sú vždy paraada. Krasne stránky, super poctenicko :-) jen tak dál a chceme ich vídať častejšie ;-) škoda sa s Nami nepodelit ;-) tesim sa na dalsie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivko, moc děkuji za milý komentář. Vytahuju foťák a jdu fotit nějakou další hotovou stránku :-)

      Vymazat
  7. Anooooo, jsem moc rada, ze jsi se podelila. Vzdy se kocham na vsech tvych vychytavkach, kocko! Slintam si tady na klavesnici. A i kdyz ja tedy zelenou a cervenou dohromady zas tak nemusim, ve Tvem podani je dokonala! Jsem rada, ze jsem si to pocteni o den odlozila, vcera bych nemela dost casu na podrobne zkoumani. Dekuji i za tradicne vtipny text, zlato! Proste, utikej fotit a zase pis!

    OdpovědětVymazat