pondělí 9. září 2019

INSPIRACE... 4 PŘÁNÍ PLNÁ VYSTŘIHOVÁNÍ

Hlásím, že už si vystřihovací šílenství našlo i mě. Pokud jste se někdo z vás někdy pohrabal u Didi v přenádherných papírech od Piatek Trzynastego, pak víte své. Nedá se jim odolat! Protože jsem spíš razítkovací, vybarvovací a vyřezávací typ, vzala jsem si "pouze 8ks" papírů. Na mě je to opravdu velká várka, a tak jsem si namlouvala, že mi to bude stačit asi do konce života. Myslím, že jsem se spletla. Vystřihování je docela relaxační činnost, která nevyžaduje myšlení kvantového fyzika. Přání jsou pak hotová raz dva ... No, myslím, že ještě něco dokoupím :-)
Každopádně mám pro vás video s inspirací hned na čtyři přání, tak kafíčko do ruky a jdeme na to.




Děkuji za shlédnutí videa a přeji krásný den :-)



* * * POUŽITÝ MATERIÁL * * * (prettypapers.cz)

PAPÍRY:
-- papír s potiskem Piatek 13 ... přání princezna - sada Happy Birthday, papír 2 ; svatební přání - sada     Awakening, papír 7; přání s balónky - sada Happy Birthday, papír 7; přání s dortíky -  sada Happy       Birthday, papír 7
-- bílý papír vyšší gramáže
-- růžový papír Bazzill Basics
-- perleťový papír Tonic Studio 

RAZÍTKA A ŠABLONY:
-- razítko Concord and 9th ... odkaz na Concord u Didi
-- vyřezávací šablona Pinkfresh Studio "Geo Leaf Background"
-- vyřezávací šablona čtverec

POMŮCKY A OSTATNÍ:
-- inkousty Distress Oxide
-- oboustranná pěnová páska
-- lepidlo v rolleru
-- detailní nůžky Tim Holtz 

7 komentářů:

  1. jsou krásná všechna, ale můj favorit je svatební :)

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko,ty fakt jedeš,naprosto boží,tleskám.Opravdu radost pohledět.

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, to je nádhera......a krásná hudba. Užila jsem si to video.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc dekuji, i kdyz je to u me uplne nevo jineho, strasne jsem si tvoreni uzila 😊

    OdpovědětVymazat
  5. Terezko, veliká parádička! Uchvátila mě myš s balónky na dortíku - to jsi vymyslela perfektně 😁

    OdpovědětVymazat