pátek 20. září 2019

INŠPIRÁCIA... LETNÝ LAYOUT

Dlhší čas som nerobila žiadny layout do albumu, len som si tu stále prezerala krásne stránky od Ivanky a Aničky a hovorila som si, že už musím toto moje dlhé hluché obdobie prelomiť. Prezrela som fotky, ktoré som si odkladala na layouty a pritom prezerala Pretty Papers (áno, často vyberám materiál podľa fotky :) ). Moju obľúbenú fotku Alice som mala na vrchu, a tak keď som zbadala kolekciu Sunshine & Happiness od Simple Stories, ktorá sa k nej krásne hodila, hneď som si ju objednala. A konečne som spravila nový layout:


Je to fotka z našho obľúbeného food festivalu, kam pravidelne chodíme na limonády a všetky možné dobroty, na ktoré máme chuť. Je tam skvelá atmosféra a máme to tam moc radi. Na základ layoutu som si vybrala papier Sunshine & Happiness Total Crush. Fotku Alice s limonádou a kornútom som si vystrihla a nalepila som ju do rohu papiera ku kvetinám. Potom som si z papiera Oh Yeah! malou raznicou vysekla drobné kvety a začala som ich lepiť okolo papiera do tvaru venca:


Kvietky som doplnila rôznymi nálepkami a nápisom:


Do každej malej kvetinky som do stredu kvapla trochu Glossy Accent a nechala zaschnúť. Potom som venček doplnila rôznymi nálepkamienamelovými bodkami z rôznych kolekcií od Simple Stories:


A hotovo. Ľahký letný kvetinový layout je hotový a konečne zaplnil ďalšiu stránku v albume :) :


Prajem krásny deň.


Žádné komentáře:

Okomentovat