pondělí 23. září 2019

CHALLENGE INSPIRACE... HALLOWEEN

Ne, že bychom tento americký svátek nějak s manželem slavili, ale každý rok si užíváme dekorace z dýní. Udělali jsme si z toho naši tradici. Jezdíme každý rok na jednu rodinnou farmu, kde dýně speciálně pěstují. Mají asi milion druhů různých dýní. My vždy vezmeme malou neteř, která se vyřádí v dýňovém světě a my si dáme nějakou dýňovou dobrotu, kterou "paní dýňová" ukuchtí pro návštěvníky (polévku, koláč, sušenky apod.). Celý výlet nakonec završíme nákupem dýní, které spolu večer vyřežeme. Dům pak máme zvenku a uvnitř plný dýňových luceren. Jééé já se už těším!!! Tento rok budu kamarádce do Ameriky posílat přání k Halloweenu a napadlo mě, že jeho vytváření pro vás natočím.
Zároveň jsem tak trochu "vyčůraně" splnila zadání zářijové challenge ... Tedy toto je moje variace přání na téma ovoce a zelenina :-)


Užijte si video :-)



Děkuji za sledování a všem zahradnicím třikrát HURÁÁÁ!



* * * POUŽITÝ MATERIÁL * * * (prettypapers.cz)

PAPÍRY A INKOUSTY:
-- bílý papír s vyšší gramáží Sweet Dixie
-- modrý papír BAZZILL BASICS
-- černý papír BAZZILL BASICS
-- černý inkoust MEMENTO
-- černé a bílé gelové pero
-- fixy Copic Markers

RAZÍTKA A ŠABLONY:
-- sada razítek Penny Black
-- vyřezávací šablona dýně X-CUT mini
-- vyřezávací šablona kmenu Alexandra Renke

OSTATNÍ POMŮCKY:
-- řezačka TONIC STUDIOS
-- nůžky FISKARS



8 komentářů:

  1. To je tak krásně strašidelný, že si to pustím večer pod peřinou ještě jednou:)). To maskování pořád nechápu, ale je to úžasný! !!

    OdpovědětVymazat
  2. Wow!miluju to kouzlo,když odděláš maskovací papír.

    OdpovědětVymazat
  3. Tvoření těchhle scén mám nejraději - ten maskovací papír je pak jako Vánoce :-)

    OdpovědětVymazat
  4. A já maskovací papír neznala, vždycky jsem si poradila po svém, ale uznávám, že toto je vymakanější. Asi další položka, kterou potřebuji ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko maskovací papír je moje snad nejpoužívanější pomůcka :-D Doporučuji vyzkoušet ...

      Vymazat
  5. Terezko, opět fantastické !!! Nebudete dělat nějaký workšopík na vybarvování ? Jste skvělááá !! Šá

    OdpovědětVymazat
  6. Tedy to je umělecké dílo. Parádní přání a perfektní video.

    OdpovědětVymazat