pátek 13. září 2019

INSPIRACE... KRÁLOVKA

A tímto prohlašuji podzim za zahájený! :) Mé druhé nejoblíbenější roční období se pomalu ujímá vlády a já si dneska trochu zavzpomínám, jak to vypadalo loni touto dobou. Nic dlouhého a výpravného, dnes tu doslova jen prolítnu.

Stránka kterou jsem vytvořila má svou inspiraci hned ve dvou cizích projektech. jedním z nich je tradičně Missy Whidden a druhá je Jana Sadloňová a její úžasný "šarkan" , kterého jsem kdysi kdesi viděla a už nemůžu najít ten článek, tak jen odkaz na Pinterest. A z této krásné kombinace pestrosti a střízlivosti vznikl můj kompromis:).


Barevnost stránky udává Šárčina vesta a kolekce Carousel od Crate Paper, ze které jsou vystříhaní draci. Je to papír s názvem Summertime, což mi přijde trochu mimo, ale holt amíci:). Vrstvení stejným papírem a vellumem se mi moc líbilo, tak jsem si ho trochu přizpůsobila. A někde prošila. Ručně. 


Pokud trochu zaostříte, možná si všimnete jemné textury mraků, kterou jsem si vykouzlila pomocí bílé texturovací pasty a obláčkové šablony. A po zaschnutí pocákala vodovkama a černou tuší. Chipboardy mám moc ráda, jen se mi nedaří je moc umisťovat, zvlášť pokud jsou velké. Tady se povedlo hned několik, včetně draka.  Halelujá :).


A moje oblíbená černá samolepící písmenka od Doodlebug. Ten font je prostě cool a funky :).


Přeji vám krásný víkend a krásný podzim!

Těším se na příště!

4 komentáře:

  1. Ani, to je tak krásná variace na téma "šarkan"! Moc děkuji, je mi ctí ve hvězdné společnosti TEBE a Missy W. ;) Btw, ta abeceda je opravdu krásná. Nemohu uvěřit, že jsem si jí nevšimla!

    OdpovědětVymazat
  2. Jani moc děkuju. Za inspiraci i za komentář. Moc jsem chtěla použít ten nápad se srdíčky ...kvůli tomu jsem si to uložila. Nakonec to tam ale vůbec nešlo, tak si musím udělat ještě další variantu;)).

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko, to je taková krása, tu si musím uložit pro pozdější inspiraci 😊 Tvůj "kompromis" je dokonalý!

    OdpovědětVymazat
  4. Aničko pěkná dračí stránka a překrytí velumem je dobrý nápad ...

    OdpovědětVymazat