středa 18. září 2019

CHALLENGE INŠPIRÁCIA... CITRUSY

Polovicu Septembra máme za sebou a verím, že vy už naplno pracujete na svojich výtvoroch do aktuálnej challenge. Snáď sa Vám zadanie páči :-). Mne áno a preto som tu dneska s ďalšou inšpiráciou na tému "ovocie a zelenina". V mojom prípade je to hlavne ovocie - konkrétne citrusy.


Prvú stránku ste už mali možnosť vidieť v rámci zverejnenia novej challenge. Možno si myslíte, že challenge vymýšľame podľa toho čo máme v zásobe vyrobené. Netvrdím, že to občas tak nie je, ale vo väčšine prípadov je to rovnaká výzva aj pre nás. Dohodneme sa na téme a už to ide. Niekedy si poviem čo sme to vymysleli veď to je ťažké, ale nakoniec sa mi to podarí prekonať a dať niečo dohromady.


V tomto prípade si dovolím povedať, že mi nakoniec téma celkom sadla. Konečne som mohla na plno využiť minuloročnú kolekciu Simple and Sweet od Pinkfresh Studio v ktorej prevládajú najmä motívy citrusov. A keď už som ju mala rozloženú tak som si povedala, že neostanem len pri jednej a vytvorím si aj ďalšie stránky.


Pri tejto stránke som mala prvotný nápad vytvoriť citrusový venček. Začala som rôzne ukladať vystrihnuté motívy a nejak mi to nepasovalo, ale stále som nechcela upustiť od prvotnej myšlienky. Nakoniec som si ten pomyselný tvar kruhu aspoň pomocou akvarelových farieb namaľovala.


Fotku som umiestnila do rámiku (tie sú okrem iného tiež súčasťou kolekcie) a vystrihnuté motívy som rozložila okolo. Pridala som hlavný nápis, ktorý je vyskladaný s puffy abecedy od Pinkfresh Studio, enamelky a zopár fŕkancov vo farbách stránky a bolo hotovo. A toto je prvá výsledná stránka.


A prejdime k ďalšej stránke. Nápad som dostala už pri fotení fotiek, ktoré som na layout použila. Resp. to bolo práve naopak, mala som predstavu o stránke, ale chýbala mi vhodná fotka. A na našej poslednej mini dovolenke sa zadarilo. Neplánovane som si objednala domácu limonádu -ľadový čaj v ktorom plávali kusy citrónov. Bolo rozhodnuté, nič mi nechýbalo tak som sa mohla pustiť do práce.


Keď neprichádza žiadny nápad tak sa nechám rada inšpirovať rôznymi sketchmi (predlohou). V tomto prípade sa mi zapáčil jeden z posledných od HipKitClub.


Nebolo to nič veľmi zložité: pár vystrihnutých štvorcov prešitých na stroji, doplnené o nejakú ozdobu s použitím jednej fotky. To by šlo.


Predlohy som sa nedržala úplne, skôr ma len naviedla ako by mohla finálna stránka vyzerať. Fotky som nakoniec použila dve. Vystrihnuté štvorce a šitie na stroji som dodržala. Ako ozdoby som použila vystrihnuté motívy z papierov z kolekcie od Dear Lizzy It´s All Good a pár ich je tiež ako na prvej stránke z kolekcie Simple and Sweet od Pinkfresh Studio.


Stránku sa vždy snažím farebne ladiť k použitým fotkám. Nie vždy sa mi to úplne podarí, ale myslím, že v tomto prípade to celkom vyšlo. Čo myslíte vy?


Tak to by bolo pre dnešok všetko. Ako vidíte zadania challenge sa netreba báť. Aj keď sa to na začiatku možno zdá ťažké treba sa do toho pustiť. Ja sa už teraz teším na vaše ovocné a zeleninové výtvory, ktoré nám pošlete.



Žádné komentáře:

Okomentovat