středa 8. dubna 2020

INSPIRACE... VELIKONOČNÍ

Krásnou Škaredou středu.:)  Velikonoce jsou na dohled a jsem opravdu zvědavá, jak budou letos probíhat. My zatím dodržujeme zvyky a tradice tak jak jsme zvyklí a tváříme se jakoby nic. Nazdobená vajíčka pak asi pověsíme na strom před dům. Ještě nevím. Loňské Velikonoční pondělí jsem zpracovala velmi záhy, hned vzápětí po tom, co Steffi Ried ukázala svoji originální stránku. U svátků které se každý rok opakují vítám jakoukoliv neotřelou inspiraci :).


Motiv vajec a každé vytvořené jinou technikou. Tak, aby to vypadalo dobře, to umí asi fakt jen Steffi :). A já se ráda přiučím. Největší "kraslice" je vyříznutá z průhledné folie, přišitá přímo na stránku a naplněná flitry. Opět mixy od Buttons Galore. Dala nejvíc práce, ale úžasný byl už i ten polotovar jen s chrastidlem na čisté stránce.


Když už jsem měla v ruce jehlu, další v pořadí byl obrys "podle ruky" vyšitý tyrkysovou metalickou nití. Nejdřív jsem si skicla obrys, pak jsem si nadělala dírky pro stehy, pečlivě vygumovala tužku a pak teprve vyšívala. Jak je ta ledabylost někdy složitá. Motýlci a srdíčka přiletěli z archu kartonových samolepek od Crate Paper - Cute Girl. Ze stejné kolekce, ale puffy jsou srdíčka a domečky. O 1gram se mi zmenšily zásoby! Jupí!


Prostorová kraslice je "easy", ale pozor, ať ji máte osově souměrnou, jinak budete obstříhávat do nekonečna a nakonec patvar vyhodíte jako já. Krásné barevné papíry jsou z kolekce Easter Wishes od Echo Park. Konkrétně z bloku 6x6, který má barev a vzorů na velikonoční zábavu tak akorát.


Na stránce od Steffi se mi tak líbil nápad s nadpisem, že jsem si dala tu práci a našla podobný (fakt nevidím rozdíl) font a použila plotr. Steffi k tomu použila různá udělátka od We Are Memory Keepers, která nemám, a nepoznáte to:).  Font si můžete zdarma stáhnout na Dafont a jmenuje se Ruler Stencil. Zajíčka roztomilouše jsem vystříhla ze vzorovaného papíru, podlepila 3D čtverečky a na růžové části kápla trochu Anita's 3D Clear Gloss lepidla a laku v jednom. Roztančené datum je poskládáno z mých kilogramových zásob abeced od Simple Stories.


Originál stránky, kterou jsem si s chutí "lifla" je zde. Drátek někdy příště:).


Krásné Velikonoce a těším se na příště!

Žádné komentáře:

Okomentovat