pondělí 20. dubna 2020

INŠPIRÁCIA... PRIANIA S MINTAY PAPERS

Medzi poslednými novinkami som v Pretty Papers na moju veľkú radosť našla ponuku papierov od Mintay Papers. Poznám ich už dlhšie a mám ich veľmi rada. Používam ich na zápisníky, svadobné knihy a priania. Tak som si vytiahla svoju zásobu a pár prianí som z nich vyrobila.


Tri priania som vyrobila štýlovo veľmi podobné, ústredným motívom je vystrihnutý obrázok (v každej sade takýto papier s obrázkami je, ale dajú sa objednať aj samostatne). Obrázok som na podkladový papier nalepila 3D štvorčekmi, aby vystúpil do popredia. Pohľadnicu som ozdobila stuhou, papierovými kvetmi, perličkami, výrezmi z lepenky (použila som rôzne odstrihnuté časti z väčších rámikov alebo ornamenty), prírodnou šnúrkou a pečiatkou s venovaním.




Na posledné prianie som použila srdiečko vyrezané na Big Shote.


Sú jemné, jarné, v pastelových farbách, a ja som konečne po dlhšom čase prelomila svoj blok a použila papierové kvietky :)

Prajem krásny deň!


Žádné komentáře:

Okomentovat