úterý 14. dubna 2020

INŠPIRÁCIA... HAPPY BIRTHDAY STRÁNKY

Ďalšie narodeniny najmladších členov našej rodiny máme za sebou. Oslávili sme ich ich síce ešte koncom minulého roka resp. na jeho úplnom začiatku, ale ja som aspoň mala čas odvtedy si premyslieť aké stránky vytvorím. Je to vždy pre mňa výzva vymyslieť niečo nové, ale veď poďte sa pozrieť ako to nakoniec dopadlo.


Prvá stránka je chlapčenská, pri hľadaní inšpirácie na Pintereste som natrafila na jednu narodeninovú stránku kde bol veľký nápis HAPPY BIRTHDAY a tak sa mi to zapáčilo, že som si povedala: to je ono, idem do toho!


Samozrejme prvotné nadšenie vystriedala asi tá najzložitejšia časť a to vytvoriť si veľký nápis "Happy" vlastnoručne. Zobrala som ceruzku, pravítko a gumu a pustila sa do práce. Keď som bola s jednotlivými písmenkami spokojná, bolo ich potrebné vystrihnúť a vyrezať. Na to sú najlepšie nožničky a skalpel. Vyrábala som si v podstate také to orámovanie každého písmenka tzv. "obruba".


 Najťažšiu časť som mala za sebou (nie je to žiadna 5-minútovka) a mohla som jednotlivé obruby písmenok podlefiť farebnými papiermi. V zásobách na mňa čakala chlapčenská kolekcia Imagine that od Echo Park, ktorá je plná autíčok, lietadiel, dinosaurov a super hrdinov. Vybrala som si vzorované papiere a z nich som si pomocou tejto vyrezávacej šablóny vyrezala balóniky. Aby bola stránka viac narodeninová.


Doplnila som pár hviezdičiek, číslice 6 a samolepky narodeninových čiapočiek. Tie sú taktiež od Echo Park z kolekcie Happy Birthday. A chlapčenská stránka k šiestym narodeninám bola hotová. 


Tak a plynule prejdeme k druhej narodeninovej stránke - dievčenskej. Pôvodne som mala v pláne spraviť niečo typicky dievčenské = ružová, jednorožci, víly a pod., ale nakoniec som si povedala, že na to ešte možno príde a od môjho prvotného plánu som dosť odbočila.


Vo finále oproti prvotnej predstave je stránka celkom jednoduchá. Hlavnú úlohu a pozornosť som chcela upriamiť na (ako to nazvať) 3D "girlandu", ktorú som si chcela na stránke už dlhšie vyskúšaťNa stránke som si spravila zvysle od seba dve dierky, ktoré som vyplnila kovovými priechodkami.



Cez ne som prevliekla šnúrku na ktorú som umiestnila rôzne ozdoby: flitre, papierové vlajočky, číslicu 3, kovové prívesky.  Potom už stačilo pridať fotky, ktoré som podlepila farebnými papiermi, doplnila som nápis happy birthday, ktorý je z čiernej puffy abecedy a vlastnoručne vyrobenú mašličku z bavlniek a bolo taktiež hotovo.


Tak čo poviete na stránky? Ktorá je vašim favoritom? Ja som nakoniec z výsledkom spokojná. Budem rada ak sa s nami podelíte či už na FB stránke alebo tej Pinterestovej o vaše výtvory - inšpirácie nie je nikdy dosť. 

Majte sa krásne.





5 komentářů:

  1. Obě jsou krásné ❤️ ta girlanda je perfektní, tu musím taky vyzkoušet 😍

    OdpovědětVymazat
  2. krásné jsou obě, ale ta holčičí- super, ukládám si pro inspiraci a určitě na jedné z nedodělaných narozeninových stránek vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivi, skvělé stránky! Jako vždy, že 😁❤ Obdivuju tě za ten nápis, na to já bych teda trpèlivost neměla... A ta holčičí je krásně jemná.
    A děkuji za připomenutí, taky bych měla nějakou narozeninovou zase slepit, brzo tu budou další oslavy 🤣

    OdpovědětVymazat