čtvrtek 23. dubna 2020

INSPIRACE... ÚSMĚV KAŽDÝ DEN

Značku One Canoe Two jste určitě zaregistrovaly. Jedna z mých oblíbených. Tlumenými barvami, krásnými motivy, které se mi vždy hodí a velmi originální a autentickou grafikou. Obzvlášť kolekce Goldenrod a Twilight mě dostali papíry s malovanými krajinami. Samotný papír je super, ale jak ho použít? Zkusila jsem jeden, právě z kolekce Twilight - s motivem červeného statku. Kompozice je vlastně velký čtverec, rozdělený do výsečí. Lift - samozřejmě Steffi Ried:).


Stránku jsem tvořila ve stejnou dobu jako tu velikonoční z minulého článku a byla jsem nadšená z foliového "chrastidla". Tak jsem udělala hned dvě za sebou. Stránky nejsou blízko sebe, nevadí to tedy. Občas to tak dělám, když se mi nějaká technika zalíbí. Udělám více podobných stránek a rozmístím je do několika nedokončených alb:). Samolepky kvítků jsou z kolekce Goldenrod.


Jednotlivé výseče jsem stejně jako v předloze řešila různými ozdobami. Provázek protažený dírkami je samozřejmě z druhé strany přilepený a nastavovaný. Šetřím s ním:).


Se šicím strojem se stále "neka", tak si můžete prohlédnout jak to vypadá, když se snažím ručním šitím předstírat to strojové:).


Kousek plátýnka jsem myslím použila na stránku poprvé a určitě ne naposled. Levý dolní roh červeného statku je pomyslný roh celé čtvercové kompozice, všimly jste si?:)


Dřevěné buttonky jsou tak hezoučké, že mi je skoro líto je používat. Věřím, že mě to jednoho dne přejde, ale zatím to trvá. V tomto případě jsem ho ale použít prostě musela. Stejný motiv červeného statku jako na celém papíře... Papír s kvítky je také Goldenrod, srdíčka z aršíku samolepek této kolekce. 


Originál od Steffi. Kompozice je to opravdu pěkná, tak třeba se někdy něco podobného objeví v našich challenge. Jak vám jde ta dubnová? Čas ještě do pondělí 27.4.!:)


Těším se na příště!



Žádné komentáře:

Okomentovat