středa 11. listopadu 2020

INSPIRACE... LIFT JEN TAK

Miluju liftování. Je to přesně ten způsob tvorby, co mi sedí. Vidět a obdivovat nápady jiných a přizpůsobit je svým fotkám a příběhům. Dnešní vzor mi na Pinterestové nástěnce visel už celkem dlouho a ani nevím od koho je. Jen se mi prostě strašně líbil a chtěla jsem ho mít v albu. Je to doplňující stránka, není ani datovaná, bez journalingu a nadpisu. Prostě jen tak.


Hlavním motivem je kruh s paprsky. Takové stylizované slunce. Paprsky jsou z nitě nebo bavlnky a míří na střed. Použila jsem klasické kružítko a po obvodu si jehlou připravila dírky přibližně v hustotě co jsem chtěla a přibližně stejně daleko od sebe. Ve středu kruhu jsem vyrazila větší dírku a použila průchodku na zpevnění. Nápad asi dobrý, ale nit jsem zdvojila a hmoty bylo ve středové dírce za chvilku moc. Nezbylo mi nic jiného než zafixovat nitě na obou stranách pomocí lepidla a střed od niti vysvobodit. 


Pokračovala jsem pak už jen jednoduchou nití, začala totiž docházet. Nakonec to vyšlo, určitě to působí zajímavě :)paseka, co je kolem středu, není vidět, je schovaná pod fotkou.


Vystřihala jsem obláčky z papíru kolekce Dream Big od Fancy Pants, trhané papíry jsou z hmyzí kolekce At Home In The Wildflower od Craft Consortium (zelený) a zimní kolekce Snow Flake od Crate Paper (růžový).


Dozdobila jsem puffy samolepkama od Pink Fresh Studio a enamelkami od stejné firmy, ale ze zimní kolekce December Days.  Černé nápisy jsou kombinací transparentních samolepek Travel Notes od Simply Stories a razítka  od 49 Market - Captured Adventures 2. Odstín inkoustu Distress Oxide pod nápisy je Stormy Sky. Odstín úplně stejný jako nebe nad námi:).


A jakýže vzor jsem to měla na mysli? Tento. Schválně, která z vás ho má na nástěnce také! :)


Těším se na příště!





5 komentářů:

  1. já ho tam mám také, stále čeká, kdy ho použiji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný lift, Ani. Na nástěnce ji myslím nemám, ale celkem jistě vím, že autorkou je Anke Kramer tvořící pro Renke a Hip Kit Club. ;P
    Je prima vidět vaše fotky i tvé stránky!

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko, parádní lift, moc se mi líbí. Já jsem na tuto stránku zatím nenarazila, takže ukládám. :-)

    OdpovědětVymazat