pondělí 9. listopadu 2020

INŠPIRÁCIA... PERFEKTNÁ MAŠLIČKA

Dlhšie som rozmýšľala, ako by som svoj dnešný článok nazvala. Bude o jednej šablónke, ktorú som si pred časom kúpila na svadobné tvorenie, ale nakoniec som našla jej perfektné využitie aj pri vianočných pohľadniciach.


Je to šablóna do Big Shotu od Memory Box - Precious Wedding Rings. Sú to svadobné prstienky zavesené na mašličke, v sade sú dva kusy, jedna menšia a jedna väčšia. Počas leta som ju používala na svadobné pohľadnice a obálky, a aj do exploding boxov. Tu je pár ukážiek.








Teraz sa však na Slovensku svadby takmer úplne zastavili, tak som ju odložila nech si počká na lepšie časy, a prešla som pomaly na vianočné tvorenie

Ako som uži viac krát spomínala, robenie vianočných pohľadníc mám asi zo všetkého tvorenia najradšej, a vždy sa snažím skúšať nové veci. Prvý krát som sa odhodlala na vianočné priania robiť aj shakery, a chcela som ich jemne ozdobiť. Padla mi do oka šablónka malej rukavičky, veľkosť bola tak akurát, tak som ju chcela použiť. Pár som si ich vyrezala z lesklého strieborného papiera a chcela som ich pripevniť na okraj shakeru. Najskôr som skúsila šnúrku, ale nebolo to ono. Potom si spomenula na šablónu prstienkov. Vyrezala som ich, prstienky odstrihla a priložila rukavičky.


Sadli parádne a tak som túto pohľadnicu spravila v striebornom aj červenom prevedení.



Potom som ju ešte použila na dve jednoduché priania s hviezdičkou, jedna je to strieborného a druhá zo zlatého papiera. K hviezdičke a mašli som pridala len striebornú a zlatú šnúrku, pár dorobných kamienkov a nápis.



V jednoduchosti je krása :). Ešte mám v pláne pár takýchto prianí, a som naozaj rada, že túto šablónu mám a nemusí čakať, kým sa dostanem opäť k svadobným projektom.

Prajem krásny deň!



Žádné komentáře:

Okomentovat