pátek 20. listopadu 2020

INŠPIRÁCIA...VIANOČNÉ PRIANIA S DREVENÝMI OZDOBAMI

V mojom dnešnom príspevku by som Vám rada ukázala ako som na tohtoročné vianočné priania použila drevené vianočné ozdoby.

Konečne som siahla aj po mojom obľúbenom kraft papieri, ku ktorému sa drevené ozdoby veľmi pekne hodia. Pripravila som si základy, vianočnú pečiatku, drevené ozdoby, vianočnú stuhu, prírodnú šnúrku a veľa veľa vyrezaných vetvičiek na Big Shote. Tie som skombinovala z bieleho a svetlozeleného papiera

Na vrchnú časť pohľadnice som pripevnila stuhu a na ňu som zo stredu papiera navrstvila výrezy vetvičiek. Na drevené zvončeky som uviazala šnúrku a prilepila som ich na vetvičky. Do stredu som potom pripevnila mašľu z vianočnej stuhy.

Na spodnú časť som napečiatkovala nápis a potom som ešte pridala pár bielych vločiek a enamelových bodiek.

Celkom sa mi tento dizajn zapáčil, tak som spravila jednu so stromčekom, ku ktorému som pridala listy z lepenky.


A keďže v poslednom čase rada robím trojice, na tretie prianie som použila drevenú srnku.


Ďakujem za prečítanie a prajem krásny deň.



Žádné komentáře:

Okomentovat