čtvrtek 26. listopadu 2020

INSPIRACE... ŠTĚDRÝ DEN 2017

Narozeniny a Vánoce jsou dvě témata, která se nám v albech každý rok opakují a pro mě dvě témata, na která se vždy víc soustředím. Různé kolekce samozřejmě pomůžou udělat každý rok něco jiného.  Loňská kolekce Snowflake od Crate Paper má skvělé barvy i motivy a já nehotové Vánoce 2017.  Inspirací mi tentokrát byla absolutně letní stránka od Stefi Ried.  Akorát já většinou na stránku nacpu vždycky ještě fotku navíc.


Poskládat papíry z jedné kolekce nebyl problém. Vzorky v bloku 6x6 jsou vždy o něco drobnější než na velkých papírech. Stříhání třásní považuji hned po vystřihování motivů za nejlepší scrapový relax. Stříhám jen tak od oka, žádné měření. Easy peasy.


Pohrála jsem i s textem, který jsem tiskla na tiskárně. Všimněte si, jak pěkně kopíruje veverku a oba ptáčky. Jsem to ale hračička:)). Průhledné samolepky hvězdiček jsou ze stejné kolekce a když jde o zlatou, Color Shine cákance nesmí chybět.


Nápis Štědrý je vyříznutý na plotru, dvakrát. Slepený tentokrát ne úplně přesně a obalený do lesku pomocí Anita's 3D Clear Gloss. Když na nápis nekoukáte takto zblízka a zboku jako jsem ho vyfotila, vypadá i hezky:).


Tuhle stánku jsem měla rozpracovanou asi nejdéle ze všech stránek . Myslím, že tak dva roky mi ležela na hromádce těch započatých a nedokončených. Moc jsem chtěla použít tento výřez Winter Frame od JustNick, jen jsem to pořád nemohla trefit. Jestli výřez barevný a fotku černobílou nebo fotku barevnou. Barevný výřez byl moc divoký nebo smutný, ať už jsem použila papír vzorovaný nebo jednobarevný. S příchodem loňské kolekce Crate Paper Snowflake mi svitla naděje, že stránku dokončím. 


Co do techniky není nic novátorského, papírový výřez, zlaté cákance a ozdobené samolepkami. Velcí ptáčci jsou podlepeni 3D pěnovou oboustrankou a ty jejich výrazy mluví za vše:).


I tady jsem si trochu pohrála s textem a udělala mezery pro stromečky. Zlaté hvězdy a stromky se lesknou tak krásně, že to nejde vyfotit. 


Přeji vám krásný Advent, který je tu za chvilenku. Mám pocit, že to letos uteklo ještě rychleji než obvykle.

Těším se na příště!



1 komentář:

  1. Ani máš to krásne ♥️a to ze si hračička to už víme. Krásne si sa vyhrala. A mna ta Snowflake kolekcia nejak obisla, ale keď vidím tie tvoje stránky ptam se proč? 😄

    OdpovědětVymazat