pondělí 16. listopadu 2020

CHALLENGE INŠPIRÁCIA... WONDERFALL TIME

Dneska som tu s jednou krátkou inšpiráciou na stránku do aktuálnej Challenge. Možno ste sa tejto témy zľakli rovnako ako ja, ale chcem vám ukázať, že nakoniec nie je sa čoho báť a treba to zobrať ako výzvu skúsiť si zase niečo trochu "iné".

Aby ste mali predstavu ani pre nás nie sú niektoré zadania challenge hračkou. V mojom prípade prišlo tento krát prvotné zdesenie :-)  Nie že by sa mi stránky od Ali nepáčili - práve naopak, ale na začiatku som vôbec nevedela čo s tým. Nakoniec nebyť Aničky z nášho design teamu tak neviem ako by to celé dopadlo. Anička bola taká zlatá, že sa mi ponúkla,že mi fotky dá vytlačiť a ešte k tomu pribalí aj nejaké nápisy z plotra. No je to POKLAD. Ďakujem Ani.



Po dlhom prechádzaní fotkami som vybrala 3 favoritov a tie som poslala Aničke s tým, že nech mi vytlačí jednu, ktorá sa jej páči najviac. Ale ona mi ich dala vytlačiť všetky :-) a nápisov mi poslala tiež viac (dodala ešte, že je zvedavá čo vymyslím) Začínala som sa tešiť

Nakoniec som si vybrala 2 fotky (nevedela som sa rozhodnúť, ktorá je lepšia) prvú ste už mali možnosť vidieť a druhá je tu. Asi so žiadnymi stránkami som sa toľko nenatrápila :-) aj ked to vo finále môže vyzerať veľmi jednoducho mne to dalo trochu zabrať. Asi 20x som to rôzne premiestňovala hore, dole, na stred a znova až kým som nebola spokojná. Nápis WONDERFALL som vyskladala z písmeniek v jesenných farbách, aby ladili, pridala som pár mini drevených lístočkov, nápis time je z plotra od Aničky, ešte šarkana a bolo hotovo.

Snáď som vás inšpirovala a aspoň trochu zmiernila vaše obavy. Už teraz sa neviem dočkať vašich výtvorov a toho čo vymyslíte. Ďakujem za váš čas. Držte sa, myslite pozitívne a hlavne nech sme zdraví

Budem sa tešiť zase na budúce.








Žádné komentáře:

Okomentovat