pátek 13. listopadu 2020

INSPIRACE... VÁNOČNÍ TUČŇÁCI

A je to tady! Moje nejoblíbenější část roku v tvoření. Já totiž přímo miluji tvoření vánočních přání! Stejně tak jako zbožňuji Vánoce samotné. Výzdoba, svíčky, světýlka a hlavně rodina pohromadě! Každoročně se shází ke štědrovečernímu stolu celá moje rodina a já si ten společný čas vždycky hrozně moc užívám. 

Toto přání je možná trochu netradiční co se barevného provedení týká, ale za to naprosto tradiční v motivu. Hlavní roli totiž najdete tučňáky!!! A za mě - nejlepší tučňáky umí Lawn Fawn a My Favorite Things ... takový můj soukromý tip :-)

Nebudu tu moc žvanit, protože nejlepší je stejně vidět proces tvoření ... nemám pravdu?!?

Tak pojďme na to!


Ve videu je použita hudba z www.bensound.com/roayality-free-music




Děkuji moc za shlédnutí a budeme rádi za váš like :-)

Krásný den všem!






6 komentářů:

  1. So cute!!! A mám ji! Vánoční náladu:). Díky Terezko. Pořád mě Tvá přání fascinují a už to tak zůstane:)

    OdpovědětVymazat
  2. Věděla jsem, že se mám na co těšit !! Díky, krááásnéé (jako vždy) !! Šá

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně na mě dýchla atmosféra jako z Ladovy pohlednice, ta zasněžená vesnička je super a stále dokola mě nepřestávají bavit tvé detaily gelovkou :o) Jsi prostě přáníčková přebornice.

    OdpovědětVymazat