středa 14. dubna 2021

INŠPIRÁCIA... NARODENINOVÉ PRIANIA

Kolekcie od Simple Stories sa mi vždy moc páčili, rada som z nich robila, a bola som schopná si z nich odkladať fakt malé kúsky papierov a zbytky nálepiek, aj keď kolekcia bola už takmer minutá. Pri poslednom upratovaní som ich našla a začala som ich triediť. Tie úplne najmenšie kúsky som konečne povyhadzovala, na jednu kopu som si dala kúsky ktoré boli zhruba v rozmere na prianie A6 alebo väčšie, na druhú kopu obrázky, na tretiu ostatné veci - nálepky, kartónové nálepky, enamelky atď. A ako som sa v nich prehrabovala zistila som, že sa dajú spolu jednotlivé kolekcie pekne pomixovať a vznikla mi malá sada veselých narodeninových prianí.

Na priania som okrem rôznych kolekcií od Simple Stories použila ešte biele výrezy z papiera, prevažne kruhy, šnúrky a pečiatku s prianím Všetko najlepšie.

















Prajem krásny deň!



2 komentáře: