pátek 23. dubna 2021

INSPIRACE... NAROZENINOVÉ BALÓNKY

Pro tuto inspiraci jsem si vybrala velmi vděčný motiv. Motiv, který funguje snad u všech příležitostí, a to jak pro ženy či děti, tak pro muže - balónky prostě nikdy nezklamou. Jak už jste u mě zvyklé, vyrobila jsem si vlastní šablonu a přes ní nanesla vybrané barvy inkoustů. Tentokrát jsem vzala k ruce mou novou oblíbenou kombinaci fialkové a žluté. Chtěla jsem, aby bylo přání v jedné vrstvě, a tak jsem si trochu hrála s intenzitou barev, abych vytvořila dojem prostorovosti. Nakonec jsem vše dovršila nápisem.

 Mrkněte na video a posuďte, zde se mi můj záměr povedl ;-)


Ve videu je použita hudba z www.bensound.com.



Budu moc ráda za vaše komentáře a případný like na našem Youtube kanále;-)

Mějte se krásně!


3 komentáře:

  1. Opět skvělé Terezko a výborný nápad s těmi balonky, díky Šá

    OdpovědětVymazat
  2. Boží, Boží, Boží !!! A šablonu na balónky mám, takže tohle moc ráda vyzkouším 😊❤

    OdpovědětVymazat
  3. Holky jste zlaté!!! Moc děkuji a Baru tobě přeji hodně zábavy při tvoření!!! ;-)

    OdpovědětVymazat