středa 28. dubna 2021

INŠPIRÁCIA... EXPLODING BOX K NARODENINÁM

Dnes tu mám inšpiráciu v podobe narodeninového exploding boxu pre dievčatá s tým najmilším motívom zo všetkých - s jednorožcami.

Exploding box je v pastelových farbách z kolekcie Magical Birthday od Simple Stories doplnený o zlato-bielu washi pásku a pastelové flitre. Keďže je to narodeninový box, na vnútornú stranu krabičky som si vybrala papier s motívom oslavy - balóny, konfety, muffiny, klobúčiky a girlandy. Na každej strane som spravila z bieleho papiera malú kapsičku, ktorú som ozdobila pásom z papiera a washi páskou. Na každú kapsičku som ešte prilepila kruh z bieleho papiera, ktorý som potom ozdobila. Vďaka bielej kapsičke a kruhu mi ozdoby na farebnom podklade úplne nezanikly a je ich pekne vidieť.

Na tri strany som použila obrázky a nálepky z kolekcie.






Na štvrtú stranu som do kruhu len nalepila čísla - 1 a 0, ako 10 rokov.


Do každej z týchto štyroch kapsičiek sa dajú zasunúť peniažky.


Na spodnej strane krabičky som nechala miesto na napísanie venovania. A takto vyzerá krabička celá.


Z vonkajšej strany som na krabičku použila svetlý modrý papier s tortami, na vrchnák ružový papier a opäť zlato-bielu washi pásku.


Dlho som rozmýšľala, ako mám vrchnák ozdobiť, až som nakoniec vystrihla najväčšieho jednorožca, aký v kolekcii bol, a pridala som k nemu len pár malých nálepiek a zlaté hviezdičky.



Darček k narodeninám je hotový, stačí ho len naplniť a venovať

Prajem krásny deň!



Žádné komentáře:

Okomentovat