pondělí 19. dubna 2021

INŠPIRÁCIA.... BABY GIRL ALBUM

Dnešná inšpirácia nebude rozhodne o minimalizme. Pred časom ma oslovila kamarátka či by som pre jej známu nevyrobila album k narodeniu prvorodenej vnučky. Aj napriek časovej náročnosti som povedala áno. Vedela som, že to bude chvíľu trvať, ale hneď som sa pustila do prieskumu zásob. Samozrejme mi toho dosť chýbalo preto som neváhala a spravila objednávku aby som sa mohla čím skôr pustiť do práce.



Podobné album, ale pre chlapca som už robila takže to nebola moja premiéra. Rozmýšľala som či budem pri tomto albume vymýšľať niečo úplne iné, ale nakoniec pre moje uľahčenie som išla zabehnutou cestou. Načo si to zbytočne komplikovať že?



Album som opäť zaplnila rôznymi schovávačkami a odklápacími prvkami. Striedala som malé a veľké kartičky. Na zdobenie som použila rôzne kolekcie, ale dvojstránka musela byť vždy zladená. 



Po dlhom čase prebehol aj pokus o krasopísmo.  Na zdobenie sa mi osvedčili vystrihnuté motívy z papiera od Piatek 13. Či už chlapčenská alebo dievčenská verzia motívov pekne doplní akúkoľvek inú kolekciu. A to vystrihovanie je proste relax, vždy si nachystám dopredu a potom už len používam.



Veľkú parádu spraví "shaker" a kde ho použiť viac ako do detského albumu? Keď sa vám pri tom vysypú tie mini flitre všade okolo tak to už taká paráda nie je :-), ale výsledný efekt stál za to!



Táto kartička, ktorá má pripomínať detský kolotoč nad postieľkou ma fakt bavila. Stačia vám na to motívy, ktoré sa dajú zrkadlovo k sebe prilepiť. Mne sa na to super hodili obláčiky a hviezdičky z tejto sady šablón od Sizzix.



Ďalšia dvojstránka je kapsová. Jedna stránka s kapsou s kruhovými výrezmi na zasunutie fotiek a druhá stránka s kapsou prešitou na stroji, ktorú som doplnila bielou čipkou. Páči sa mi ako sa mi to podarilo zladiť farebne aj s tou stužkou.



Kovové svorky nepoužívam až tak často, ale tu sa mi vyslovene hodili. Používala som ich hlavne ako "poistku" na zachytenie šnúrok a zatváracích špendlíkov



V priebehu tvorenia som si spomenula na vellum, ktoré nemôže chýbať v žiadnom albume. Tak som ho pridala. Aby som ho trošku oživila vyrezala som pomocou Big shotu a šablón meno Elizabet a pomocou bieleho gélového pera dokreslila malé srdiečka.



A sme skoro na konci.  Ešte pár posledných stránok s kapsičkami a schovávačkou a album bolo hotové. Vo finále je to riadny macek, ale fotiek malej princeznej bude určite veľa. Ja dúfam, že sa bude páčiť a  urobí radosť


Ďakujem, že ste to vydržali až do konca. Ak by ste si chceli so mnou album prelistovať tak vás pozývam na môj Instagram- bude tam video. Majte sa pekně a buďte zdraví

Budem sa tešiť zase na budúce.





5 komentářů:

  1. Nádhera! Krásné to máš Ivi a moc děkuji za bohatou inspiraci takhle pěkně po kupě. Zrovna se chystám na něco podobného a ještě jsem spoustu Tvých vychytávek nepoužila. Obzvlášť se mi líbí práce s průchodkami, svorkami a provázky:).

    OdpovědětVymazat
  2. Ani diiki moc. Juuu tak to bude tiež určite niečo ňuňu 😍 samozrejme budem rada keď som ta inšpirovala a niečo z toho použiješ 😉

    OdpovědětVymazat
  3. Ivi, je to bomba! Jako tady ty alba výroby od A do Z fakt nesmírně obdivuju. A když jsi využila různé kolekce, působí to uceleně a sladěně a je to ňuňuňu prostě 😁❤😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru diiki moc teším sa, že sa líbi. O to zladenie som sa snažila aby to neposobilo chaoticky 😊♥️

      Vymazat
  4. Máš to Ivi moc pěkné.Taky jsem teď jedno takové od A do Z dělala jen pro chlapečka.Zajímalo bymě,jak děláš vazbu a vlepení stránek do desek.Kdyby se ti někdy chtěl nafotit návod 😉

    OdpovědětVymazat